Hallo,
Ik kocht 3 maanden geleden een Sony TV bij Krefel. Deze ging na 4 weken kapot (klank noch beeld, enkel een lampje dat vervaarlijk flikkerde) waarop de hersteldienst van Krefel het toestel is komen ophalen. Men beweerde dat het zou terugbezorgd worden na 2 tot 3 weken....
1 maand later (...) kwamen ze terug. De hersteller had geen defect gevonden! De chauffeurs hebben de TV ge?nstalleerd om vast te stellen dat er inderdaad niks gedaan was en dat hij nog steeds niet werkte.
We zijn nu weeral een maand verder, en ondanks herhaaldelijke telefoons en emails naar de klantendienst heb ik mijn TV nog steeds niet terug.
De klantendienst van Krefel houdt me nu al een maand aan het lijntje. Ik stelde al voor om mijn geld terug te geven of een nieuwe TV te geven, hetgeen ze weigeren.
Is een verkoper niet verplicht een toestel binnen een fatsoenlijke termijn terug te leveren? Mag ik mijn geld terug vragen?
De garantieperiode loopt zo natuurlijk ook verder af...
Wat kan ik doen?
mvg,
peter