Hoi,
Wij zijn zojuist gaan eten bij de McDonalds en we voelen ons aardig bedrogen!
Om te beginnen kregen we thuis kortingbonnen aan van -2euro bij een Large McMenu Plus bestaat uit 1 Large McMenu met 2 burgers + 1 grote drank + 1 Mixed Salad of grote friet.
Om een lang verhaal (en een discussie met de verantwoordelijke) kort te maken: een Large McMenu Plus bestaat helemaal niet in de McDonalds. Er bestaat enkel een McMenu met de prijs afhankelijk van welke burger je neemt en een Large McMenu met de prijs van de gewone McMenu +0,50euro.
De gewone McMenu bestaat uit 1 burger + 1 drank + 1 friet, de Large McMenu bestaat uit 1 burger + 1 grote drank + 1 grote friet.
Dus toen we uitleg gingen vragen aan de verantwoordelijke kregen we te horen dat het de prijs is van een Large McMenu dat we moeten betalen + 1 burger extra betalen en op die prijs krijgen we dan 2euro korting.
We hebben toen gevraagd hoe wij dat als klant eigenlijk moeten weten want op hun hele menukaart staat geen enkel Large McMenu Plus (en het staat ook nergens in kleine lettertjes op de kortingbon), kregen we te horen dat de bonnen van hogerhand kwamen en dat zij daar ook niks aan kunnen doen (natuurlijk kregen we deze uitleg ook pas nadat ze ons had proberen af te schepen met een heleboel smoesjes).
Ik heb altijd gedacht dat je helemaal geen korting kunt krijgen op iets wat niet bestaat?
Kan iemand mij hierbij helpen want ik zou heel graag eens een boze email naar het hoofdkantoor willen sturen en ik zou graag wat meer informatie hierrond trachten te krijgen zodat de dingen die ik eventueel zeg ook kloppen.
Als er iets niet duidelijk is aan de situatie vraag maar....
Groeten,