Een jaar geleden heb ik redelijk dure merk-horloge gekocht met strass-steentjes. Ik heb v??r ik deze horloge aankocht nog duidelijk aan de verkoper gevraagd of er geen risico bestond dat de steentjes er snel zouden uitvallen. Er werd mij toen geantwoord dat dit probleem zich nog niet gesteld had en dat de steentjes er vakkundig waren ingeplaatst.
Reeds na de eerste maanden begonnen er echter strass-steentjes los te komen en vielen ze er telkens uit. Meermaals heb ik mij opnieuw naar de winkel moeten begeven om mijn horloge te laten repareren: er werden telkens nieuwe steentjes op mijn horloge gelijmd, om vervolgens na een korte tijd weer los te komen. Mijn horloge werd 'opgestuurd' voor herstelling, maar ook dit mocht niet baten. Toen ik ze maaaaanden later terugkreeg, vielen er onmiddellijk nieuwe steentjes uit. Ik zit nu dus opnieuw met een kapotte horloge... 'k heb ze nog niet veel kunnen dragen
Ondertussen is mijn horloge ook onherroepelijk beschadigd. Door alle herstellingen - sommige steentjes ?groter? zijn dan andere steentjes en zijn er tussen de steentjes duidelijk sporen van lijm aanwezig. Mijn horloge ziet er ? na het totaal van al deze herstellingen - ?cht niet meer goed uit. Mijn horloge terug binnenbrengen voor herstelling lijkt mij ook geen oplossing meer.
Ook niet uit het oog te verliezen is dat over een paar weken mijn garantieperiode van 2 jaar af...
Kan ik nu een nieuwe horloge (zelfde model) zonder steentjes eisen/vragen? Volgens mij wordt het nu wel tijd om eens een aangetekend schrijven te richten, niet ?
Heb ik eigenlijk wel een poot om op te staan denk je?
Ik verheug mij al op jullie reacties...