Eerste aanmaning telecom
Geplaatst: 22 apr 2011 16:52
In volgend topic staat mijn probleem beschreven (hieronder geef ik een korte samenvatting, voor wie niet heel dat topic wil lezen):
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 12&t=25055
Ik start een nieuw topic omdat we nu weer een paar maanden verder zijn en er daar niet meer gereageerd wordt.
KORTE SAMENVATTING:
- abonnement afgesloten voor mobiele telefonie + internet op gsm MAAR:
- facturatieadres was verschillend van adres op contract, dus nooit facturen gezien
- 2 maanden na ondertekening contract heb ik door dat ik geen facturen kreeg, dus gemeld aan klantendienst
- er verandert niets, facturen komen nog steeds niet aan
- ze sluiten ongevraagd mijn nummer af met opzegkost van ongeveer €650,-
- ze hadden de mobiele telefonie 2x aangerekend (1 keer op oud klantennummer, 1 keer op nieuw klantennummer)
- ze hebben internet op gsm niet aangerekend, staat wel op contract, dat maakt honderden euro's per factuur die fout aangerekend zijn
Ondertussen hebben we een hoop heen en weer gemaild met tussenkomst van de ombudsman. De provider geeft zijn fouten toe, maar schuift nog steeds de schuld op mij (ronduit belachelijk).
Ik heb erover gepraat met een bevriende advocate, die zei dat ik niets moest doen en moest afwachten tot ik een dagvaarding kreeg van Telenet, verder niks doen.
Maar nu vandaag krijg ik een "laatste aanmaning" op papier (op het juiste adres, voor de allereerste keer, haha). Die brief komt dus van de advocaat van de provider en vraagt ondertussen om nog meer geld. Het gaat nu al om een bedrag van ongeveer €1600,- voor de periode mei 2010 - augustus 2010 dat ik aangesloten was bij hen voor mobiele telefonie + ongevraagde opzeg.
Kan ik die aanmaning nu gewoon negeren of moet ik daarop reageren?
Alvast bedankt.
http://www.juridischforum.be/forum/view ... 12&t=25055
Ik start een nieuw topic omdat we nu weer een paar maanden verder zijn en er daar niet meer gereageerd wordt.
KORTE SAMENVATTING:
- abonnement afgesloten voor mobiele telefonie + internet op gsm MAAR:
- facturatieadres was verschillend van adres op contract, dus nooit facturen gezien
- 2 maanden na ondertekening contract heb ik door dat ik geen facturen kreeg, dus gemeld aan klantendienst
- er verandert niets, facturen komen nog steeds niet aan
- ze sluiten ongevraagd mijn nummer af met opzegkost van ongeveer €650,-
- ze hadden de mobiele telefonie 2x aangerekend (1 keer op oud klantennummer, 1 keer op nieuw klantennummer)
- ze hebben internet op gsm niet aangerekend, staat wel op contract, dat maakt honderden euro's per factuur die fout aangerekend zijn
Ondertussen hebben we een hoop heen en weer gemaild met tussenkomst van de ombudsman. De provider geeft zijn fouten toe, maar schuift nog steeds de schuld op mij (ronduit belachelijk).
Ik heb erover gepraat met een bevriende advocate, die zei dat ik niets moest doen en moest afwachten tot ik een dagvaarding kreeg van Telenet, verder niks doen.
Maar nu vandaag krijg ik een "laatste aanmaning" op papier (op het juiste adres, voor de allereerste keer, haha). Die brief komt dus van de advocaat van de provider en vraagt ondertussen om nog meer geld. Het gaat nu al om een bedrag van ongeveer €1600,- voor de periode mei 2010 - augustus 2010 dat ik aangesloten was bij hen voor mobiele telefonie + ongevraagde opzeg.
Kan ik die aanmaning nu gewoon negeren of moet ik daarop reageren?
Alvast bedankt.