Ik heb op 04-07-05 een bestelling gemaakt bij mp3discount.nl de betaling gebeurde eveneens op 04-07-05.
Afgesproken was dat het product in kwestie zou geleverd worden na ongeveer 2 weken.
Dit termijn is ruimschoots verstreken.
Ik heb een aangetekende brief gestuurd, deze is ontvangen maar heb er nooit reactie op gehad.
Op 7 november heb ik gebeld naar dit bedrijf, men antwoorde met hetvolgende: "wij weten van deze kwestie af, het product dat u bestelde is niet meer leverbaar, wenst u een ander product te kiezen of wenst u u geld terug."
Ik heb natuurlijk mijn geld teruggevraagd.
Na de 1st maar bellen heb ik 21 november terug gebeld naar het bedrijf met de vraag: " wanneer kan ik mijn geld verwachten", zij antwoorden met: "Ik had dit thans doorgegeven, ik zal nogmaals hen er op attent maken dat de overschrijving ter plaatse vind".
Nu we zijn ondertussen al 7 december.
Wat kan ik verder nog doen?
Welke rechten heb ik?
Moet ik juridische stappen ondernemen?
Kan dit verjaren?
Graag had ik meer geweten omtrent dit, zodat ik tijdig kan reageren.
mvg Evelien