Code: Selecteer alles
laat mij raden?
Telenet?
Wie zegt dat het niet gaat om een overdracht van schuldvordering?laat mij raden?
Telenet?
In elk geval NIET aan een incassobureau betalen onder elke omstandigheden!
U heeft een overeenkomst met de operator en niet met het incassobureau.
Aangezien zij de verhuis correct hebben uitgevoerd op u nieuw adres lijkt het mij dan ook logisch dat uw operator weet waar u woont en zou men ( buiten misschien de 1e factuur, administratieve molen etc ... ) de andere facturen dan ook naar uw nieuw adres moeten ( kunnen ) sturen.
Als de operator blijft beweren dat zij al het nodige hebben gedaan ( facturen naar het juiste adres sturen bevoorbeeld ), vraag hen dan te voldoen aan:
”Art.870.Iedere partij moet het bewijs leveren van de feiten die zij aanvoert.”(Gerechtelijk Wetboek).
Als uw operator een klantendienst heeft ( zoals telenet er 1 heeft in hun hoofdzetel in mechelen ) probeer eerst daar eens langs te gaan, indien dit niet mogelijk is, stel uw operator aangetekend in gebreken en verwijs naar bovenvernoemd artikel en vraag dat men voor uw "probleem" binnen de 14 dagen een oplossing voor te stellen.
Als u sinds de verhuis geen enkele factuur heeft ontvangen en toch van hun diensten gebruik heeft gemaakt ( internet + tv ), dan is het normaal dat u de maandelijkse bedragen betaald ( desnoods in schijven ) en alle extra "kosten" betwist.
Beste,Ik heb de naam van de operator niet willen noemen, maar veel bedrijven zijn er niet die zowel kabeltelevisie als internet aanbieden...Code: Selecteer alles
laat mij raden? Telenet?
Bedankt alleszins voor de reactie.
Wat bedoelt u met dat artikel 870? Ik begrijp uw redenering niet goed. Wat moeten zij bewijzen?
Ik heb geen gebruik meer gemaakt van de diensten want ik woonde er helemaal niet meer. Ik heb ook geen enkel bewijs dat die diensten daar geleverd werden of dat de facturen verstuurd werden.
ik ga af op wat de topic starter verteld en van info geeftWie zegt dat het niet gaat om een overdracht van schuldvordering?
Als een nieuw lid van het forum moeite doet om de forumregels te lezen en er zich aan te houden (meer bepaald regel 5), dan lijkt het me een kleine moeite voor de vaste crew om dit ook te doen.laat mij raden?
XXXXXXX?
Er is geen verplichting die rekeningen aangetekend op te sturen....indien het kontrakt nog liep zal een rechter u om deze reden geen gelijk geven hoor......bedankt voor de antwoorden.
@roharro: wat met het feit dat de facturen nooit zijn aangekomen? Moet de provider niet kunnen bewijzen dat deze wel aangekomen zijn? Indien niet is het toch erg makkelijk om mensen hoge interesten ed aan te rekenen?
En dan?het punt is dat ik betwist dat ze die rekening ooit hebben verstuurd.