Ik heb in juli een verandering van een abonnement getekend bij een maatschappij, genaam full media service, die leveren maandelijks boekjes aan huis. nu hebben ze mij onder valse voorwendels klant gemaakt voor eentweede zelfde abonnement, terwijlm die verkoopster mij beweerde dat het verandert was,en overgekocht was, en dat ze mijn toen huidig abonnement zou laten veranderen, blablabla, nu blijkt dat het gew<oon hetzelfde is en zij mij dingen heeft toegelogen. Ik heb deze maatschappij in augustus een brief geschreven dat ik er niet mee akkoord was, (wist toen pas hoe het juist zat) en ik heb er nooit reactie op gekregen, tot vandaag. Ik heb net dus mijn vast abonnement en het abonnement waar ik tegen uit kom in de bus gekregen, dus ze reageren absoluut niet op mijn brief en wil hierin verder gaan, maar weet absoluut niet bij welke ombudsdienst ik hiervoor moet zijn? Kan iemand mij hier in helpen???
Vriendelijke groeten