Mijn ouders hebben net WEER een vordering ontvangen van Intrum voor een openstaande factuur van Pabo. Nu ik heb Intrum gecontacteerd en ze vertelden me UITEINDELIJK (na dwingende taal

We komen natuurlijk uit de lucht vallen 2001!! komaan zeg. Bottom line blijft --> nooit iets besteld, laat staan ontvangen, buiten natuurlijk de vele herinneringen van Itrum waarop ik meerdere malen heb aangedrongen op besteldbon en afgetekend leverbewijs.
Nu Intrum wil me niet verderhelpen, enkel betalen en daarmee is de kous af. De mensen van Pabo daarentegen zijn heel vriendelijk maar vermits dit een zaak is van 2001 vinden ze hiervan niets meer terug. Intrum heeft het dossier in handen. En deze weigeren me nu net de nodige documenten door te sturen. Heb ik bewijs betaal ik. Maar dit bewijs hebben ze natuurlijk niet.
Ik snap er helemaal niets van!!! Het ging om een origineel bedrag van 105 euro dat nu natuurlijk 3voudig is. Elk jaar ontvangen we zo een brief van Intrum en elk jaar dezelfde discussie. Mijn ouders zullen niet betalen voordat ze ook maar enig bewijs hebben...wat kunnen we nog doen? Het kan toch niet dat ze maar blijven aandringen. Intrum zegt "hoe komen we anders aan jullie gegevens", maar Pabo zelf geeft toe dat je telefonisch, per fax, per mail, online kan bestellen en opgave naam en adres is voldoende. Natuurlijk blijft dan nog de vraag waar die levering gebleven is!!! Snap er niks van.
Pabo heeft me nu aangeraden te schrijven aan Pabo Vlaanderen. Maar gezien dit nu aansleept van 2004 (eerste brief trouwens) ..hecht ik hier ook niet veel waarde aan.
iemand?