3sterren in plaats van 4 sterren hotel/app
Geplaatst: 23 feb 2010 15:24
Beste,
Einde januari hebben wij een vakantie voor 8 personen geboekt bij www.sunweb.be . Er waren toen zogenaamde vroegboekkortingen waardoor we van extra kortingen konden genieten. Aangezien we in Kreta op vakantie wilden,en men ons heeft aangeraden om toch op zijn minst 4* te nemen, zochten we op zijn minst een 4* hotel/appartement. We vonden uiteindelijk een all inclusive formule en ik betaalde reeds het voorschot + het volledige bedrag. Nu enkele weken later krijg ik onderstaande mail. Kan dit zo maar en is dit geen bedrog? Welke stappen kan ik hier tegen ondernemen of heb ik geen been om op te staan?
Bedankt voor jullie advies.
Beste meneer,
U heeft een vakantie bij ons geboekt naar Kreta, Chersonissos, Appartementen Cretan View. Op het moment dat u uw vakantie reserveerde, stond op onze website vermeld dat Appartementen Cretan View een 4 sterrencomplex is. Echter, Cretan View is een 3 sterrencomplex. Wij hebben deze informatie aangepast op onze website.
De beschrijving van dit complex, en de afgebeelde foto's zijn wel correct en de door u betaalde prijs is op deze informatie gebaseerd. Wij gaan er dan ook van uit dat u hier een fijne vakantie zult doorbrengen.
Wij bieden onze welgemeende excuses aan en hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u naar aanleiding van onze email toch willen omboeken naar een andere accommodatie, dan is dat mogelijk zonder wijzigingskosten. Houdt u er wel rekening mee dat eventuele meerkosten voor uw rekening zijn.
Nathalie De Bock
Travel Trex NV
Bisschoppenhoflaan 383, 2100 Deurne
t 070/35 01 42
f 03/259 09 19
Einde januari hebben wij een vakantie voor 8 personen geboekt bij www.sunweb.be . Er waren toen zogenaamde vroegboekkortingen waardoor we van extra kortingen konden genieten. Aangezien we in Kreta op vakantie wilden,en men ons heeft aangeraden om toch op zijn minst 4* te nemen, zochten we op zijn minst een 4* hotel/appartement. We vonden uiteindelijk een all inclusive formule en ik betaalde reeds het voorschot + het volledige bedrag. Nu enkele weken later krijg ik onderstaande mail. Kan dit zo maar en is dit geen bedrog? Welke stappen kan ik hier tegen ondernemen of heb ik geen been om op te staan?
Bedankt voor jullie advies.
Beste meneer,
U heeft een vakantie bij ons geboekt naar Kreta, Chersonissos, Appartementen Cretan View. Op het moment dat u uw vakantie reserveerde, stond op onze website vermeld dat Appartementen Cretan View een 4 sterrencomplex is. Echter, Cretan View is een 3 sterrencomplex. Wij hebben deze informatie aangepast op onze website.
De beschrijving van dit complex, en de afgebeelde foto's zijn wel correct en de door u betaalde prijs is op deze informatie gebaseerd. Wij gaan er dan ook van uit dat u hier een fijne vakantie zult doorbrengen.
Wij bieden onze welgemeende excuses aan en hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u naar aanleiding van onze email toch willen omboeken naar een andere accommodatie, dan is dat mogelijk zonder wijzigingskosten. Houdt u er wel rekening mee dat eventuele meerkosten voor uw rekening zijn.
Nathalie De Bock
Travel Trex NV
Bisschoppenhoflaan 383, 2100 Deurne
t 070/35 01 42
f 03/259 09 19