Allen,
Wij hebben een catering laten komen voor een feest. Op voorhand hebben wij onze gerechten doorgegeven aan deze catering.
De catering verwees ons altijd naar de online menu voor de gerechten + prijzen.
We hadden zelf een prijs van 1500 euro uitgerekend. Na het feest kregen we een factuur van 2000 euro.
Eerst dachten we dat ze vergeten waren dat we een voorschot hadden betaald. Maar dit was dus niet zo.
In een mail om verduidelijking gevraagd en het kwam erop neer dat die 500 euro de service en vervoerskost was.
We hebben in het begin nooit een offerte ontvangen over wat het ons ging kosten en dit stond ook niet op de menukaart. Enkel staat ik kleine letters op de website dat de service/transportkost op aanvraag is…
Na meermaals te laten weten dat we niet gediend zijn van deze meerkost, laat de catering weten dat ze hun advocaat ingeschakeld hebben.
De kosten dat we ook zelf berekent hadden hebben we betaald maar die 500 euro niet.
We hebben zelf geen zin om nog wat gerechtskosten te moeten betalen en weten niet of we überhaupt recht hebben van spreken.
Kan iemand mij vertellen of ik gewoon het bedrag best betaal om zo verdere kosten te vermijden. Of dat deze catering hun boekje te buiten zijn gegaan en ze zelf maar hadden moeten voorzien in hun offerte wat de totaalkost ging zijn.
Alvast bedankt