Hoi,
ik heb onlangs een pakket besteld bij zalando webshop.
Dit was keurig geleverd thuis op de gevraagde datum.
Echter zoals de mogelijkheid dit bied heb ik de goederen bekeken, maar niet goed bevonden.
Ik heb dan ook beslist dit terug te zenden naar afzender (ergens in Frankrijk, wel via Zalando)
Als retourlabel heb ik het originele label gebruikt dat ik kreeg van Zalando (er zat geen label in de doos dus heb ik via de klantendienst een nieuw label gekregen)
Dit pakket is echter nooit aangekomen...
Onderzoek is door zalando gestart bij Bpost, echter ik krijg er geen terugkoppeling van.
Ondertussen kreeg ik een email dat het warenhuis mijn goederen niet heeft ontvangen, dus kunnen ze niets meer doen voor mij.
Na enkele over en weer email-discussies en telefoons blijven ze bij hun standpunt dat het pakket kwijt is en ze niets meer kunnen doen.
Gevolg: ik dien mijn bestelling te betalen... (kleine 700euro)
Ik was altijd van mening dat de afzender (zalando in deze) verantwoordelijk is voor het pakket.
Ik heb zelf ondertussen van klantendienst Bpost een bevestiging gekregen dat het pakket is afgegeven door mij, maar echter is zoekgeraakt...
Ook hier blijft de webshop van mening dat ze niets meer kunnen doen...
Dien ik dit te betalen, of wat zijn mijn opties?
Ik heb veel goesting om een advocaat in te schakelen om hiermee verder te gaan. echter dit kost ook geld.
graag meningen.