Bestelling nooit gekregen(Mistergooddeal)

zrbiker
Topic Starter

Bestelling nooit gekregen(Mistergooddeal)

#1 , 15 jul 2006 11:42

Hallo,
Wie kan mij helpen!i
Begin juni 2006, heb ik een bestelling gedaan bij Mistergooddeal, online.
op 9 juni krijg ik een telefoontje dat ze de bestelling zouden leveren maandag 12 juni.alsook een email dat het pakje het magazijn verlaten heeft.
de betaling was dus al gebeurd met visa.
ik was dan ook de ganse dag thuis,en heb niemand gezien.
op 13 juni heb ik dan telefonisch contact opgenomen met de firma Mistergooddeal.
Na nog een paar telefoontjes verder ,bleek dat de chauffeur van (chronopost) de bestelling afgeleverd had en een handtekening kreeg.
Deze is echter niet door mij geplaatst.ik vind het dus ook niet correct dat iemand zomaar in onze plaats een handtekening plaatst voor ontvangst zonder het identificatienummer en de factuurnummer van onze bestelling te weten, die had ik alleen in het bezit en afgeprint.of zonder dat deze gevraagd wordt door de koerierdienst.
Nog enkele telefoons later, meld de firma (Mistergooddeal).Het volgende.
Het spijt ons voor de problemen die u ondervonden heeft bij uw bestelling.
Om de algemene procedure te bespoedigen vragen wij u ons een verklaring op eer (die u hier onder terugvindt) getekend terug te sturen per mail op dit adres.
de firma voeg wat we wilden , ons geld terug of het gevraagde product.wij vroeg het product.
Nog een week later nog steeds niet ontvangen .
ik heb nu deze week een aangetekende brief gezonden aan de firma.
Terug met alle voorgaande documenten copies van mijn paspoort enz.
We zijn terug een 5 tal dagen later, en er word gezwegen in alle talen.
ik heb nogthans al veel besteld via internet ook bij buitenlandse firma's en ik heb nooit problemen gehad.
het gaat hier over een bestelling van (52 euro).
Wat kan ik nog meer doen, ik heb er al vele telefoontjes,tegen0.05 per oproep en 0.175euro per minuut.
Straks doe ik meer kosten dan het product werkelijk kost.
Hopende op goeie tips .
Mvg: jo

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 29 aug 2006 22:30

Formuleer uw klacht aan BCC en vraag uw centen terug.

zrbiker
Topic Starter

#3 , 29 aug 2006 23:45

Hallo,Lex
Bedankt voor jou reactie.
Ik had die tip reeds gekregen ,en bij bcc zijn ze er volop mee bezig.
Ik hou je op de hoogte van zodra ik meer weet.
Nogmaals bedankt.
Mvg

Reclame

zrbiker
Topic Starter

#4 , 05 okt 2006 17:29

Hallo,
Mijn probleem is opgelost.
Ik heb dus bcc gecontacteerd,mijn probleem uitgelegd,ze hadden gezegd dat ze een onderzoek zouden instellen,nadat ik een beschrijving van mijn probleem doorgefaxt had.
Ondertussen hebben ze het bedrag teruggestort op mijn rekening.
Waarvoor dank natuurlijk.
Toch goed om weten dat je zo, toch nog aan je centen teruggeraakt ,als het bedrijf waar je iets besteld hebt, en betaald, maar nooit geleverd is ,terug kan krijgen.
Mvg:jo.

Terug naar “Consumenten Koop”