Beste,
Dik 20j tevreden over deze provider.
Sinds een half jaar zijn we verhuisd en werden de diensten overgezet naar ons nieuw adres.
Hier is de mizerie begonnen met zelfs facturen van + 270€ via domicilliëring.
Onmiddelijk na deze betaling de domicilliëring stop gezet uiteraard want na telefonisch contact te nemen kon deze fout niet gecorrigeerd worden bij de provider...dus de 270 € is er afgegaan!!
Het probleem is dat ze het ginder bij deze provider echt niet begrijpen.
Wij hebben TV in onze woning via deze provider maar via een groepsabonnement (Multi-TV) van het domein waar we wonen.
Dus de TV wordt gefactureerd aan de syndicus van het domein.
Dus ik wil betalen Internet en 2 GSM's en GEEN TV.
Ik krijg steeds de TV er bij gefactureerd maar deze wordt al apart betaald via de Multi-TV van het verblijfpark.
Telefoneren naar de kluchtendienst is geen optie want ze snappen het echt niet.... Zelfs al van de TV afgesloten geweest!!
Na 6 maand ben ik het echt beu en heb ik de zoveelste klacht gestuurd naar deze provider met nogmaals duidelijk geschetst hoe het in elkaar zit.
Nooit antwoord op gekregen.
Factuur ontvangen van deze maand en terug TV aangerekend.
Aan hun afrekeningen geraakt de meest administratie geschoolde persoon van België en omstreken niet meer aan uit.
Ik heb deze factuur dus betaald en de TV 22€ er zelf afgetrokken en in de mededeling verwezen naar mijn laatste klacht.
Wat kan ik nu best doen aub?
Alles werkt goed maar het is gewoon de facturatie die verkeerde facturen stuurt.
Even googelen levert een hoop gekende problemen: In 2023 hebben 25000 internetklanten en 90000 Tv-abonnees ******* verlaten
Overstappen naar een andere telecomprovider is ook geen rozengeur en manenschjn als ik even google op internet.
Dank voor de hulp.