Te veel betaald bedrag terug eisen
Geplaatst: 12 feb 2024 16:20
Dag iedereen,
Begin januari op een kermisattractie moest er €10 betaald worden, betaling ging via een Sumup apparaatje en is blijkbaar €100,01 ingevoerd geweest. Toen ik biven in een hoekje 100.01 zag, vroeg ik nog het is toch geen €100 euro? Waarop de eigenaar zei nee, natuurlijk niet dus ging ik ervan uit dat het waarschijnlijk een of ander code was van het apparaat.
Later die avond bleek dat er dus wel degelijk €100,01 was afgeschreven van mijn rekening. Ik ben de dag nadien teruggegaan naar de eigenaar van de attractie en hij zei dat hij het ook gezien had en zou zorgen dat het teruggestort wordt.
Na enkele weken was er nog steeds niks teruggestort en heb ik hem via facebook opgezocht en een berichtje gestuurd met mijn gegevens en rekeningnummer . Hier zei die weer dat hij het terug zou storten, maar zoals je al kan raden, is het nog niet gebeurt. Ik heb wederom een herinneringsbericht gestuurd, maar nu negeert hij het gewoon.
Al gaat het maar om €90, het is voor mij een principekwestie geworden en wil ik het hem niet laten. Dus hier mijn vraag, welke stappen kan ik nog ondernemen om het terug te eisen?
Alvast bedankt!
Begin januari op een kermisattractie moest er €10 betaald worden, betaling ging via een Sumup apparaatje en is blijkbaar €100,01 ingevoerd geweest. Toen ik biven in een hoekje 100.01 zag, vroeg ik nog het is toch geen €100 euro? Waarop de eigenaar zei nee, natuurlijk niet dus ging ik ervan uit dat het waarschijnlijk een of ander code was van het apparaat.
Later die avond bleek dat er dus wel degelijk €100,01 was afgeschreven van mijn rekening. Ik ben de dag nadien teruggegaan naar de eigenaar van de attractie en hij zei dat hij het ook gezien had en zou zorgen dat het teruggestort wordt.
Na enkele weken was er nog steeds niks teruggestort en heb ik hem via facebook opgezocht en een berichtje gestuurd met mijn gegevens en rekeningnummer . Hier zei die weer dat hij het terug zou storten, maar zoals je al kan raden, is het nog niet gebeurt. Ik heb wederom een herinneringsbericht gestuurd, maar nu negeert hij het gewoon.
Al gaat het maar om €90, het is voor mij een principekwestie geworden en wil ik het hem niet laten. Dus hier mijn vraag, welke stappen kan ik nog ondernemen om het terug te eisen?
Alvast bedankt!