Pagina 1 van 1

Mag ik als klant bewijs vragen van bestelde onderdelen

Geplaatst: 24 sep 2023 14:07
door kdb1820
Beste,

Ik ben onlangs naar mijn garage geweest omdat ik problemen met mijn motor heb alle lichten werkten niet meer.
De technieker is hier nu al 4 weken mee bezig en heeft al ondertussen vele onderdelen besteld maar vind nog steeds het probleem niet.
Na week 2 verneem ik dat zij niet meer het merk verkopen waar ik mee rij en ze uitsluitend mensen helpen die nog lopende garantie hebben.
Ik val daar niet onder mij is al 7 jaar oud.
Persoonlijk heb ik het gevoel dat ze er niet veel werk meer willen insteken en hebben al laten uitschijnen dat ze er niet echt zin in hebben om er nog iets aan te doen en ik hem terug moet komen halen.
Wat niet het probleem is en ik ben bereid om de uren en de stukken te betalen.
Alleen is mijn vraag kan ik bewijs van bestelling en ontvangst bij hun vragen want er is geen garantie dat ze stukken bij bestellen en dit niet effectief doen om de prijs op te drijven en met resultaat dat ik nog steeds niet mobiel ben en ergens anders nogmaals moet betalen.
kan iemand dit verduidelijken aub?

Re: Mag ik als klant bewijs vragen van bestelde onderdelen

Geplaatst: 25 sep 2023 13:31
door bullgod
geschillen met garage vallen onder rechtsbijstand autoverzekering.

Re: Mag ik als klant bewijs vragen van bestelde onderdelen

Geplaatst: 25 sep 2023 14:04
door Sirkii
geschillen met garage vallen onder rechtsbijstand autoverzekering.
Enkel als je de optie “contractuele geschillen” genomen hebt.

Re: Mag ik als klant bewijs vragen van bestelde onderdelen

Geplaatst: 28 sep 2023 20:27
door Franciscus
Factuur moet gespecificeerd zijn.
Mijn factuur inzake groot nazicht was dat zeer duidelijk alle uren en stukken waren afzonderlijk vermeld.