aankoop internet levertermijn
Geplaatst: 10 jan 2021 23:49
Ik heb via internet 10 dagen geleden smartphone besteld en direct met een visacard betaald. Het is besteld via de website van een firma die als enigste in Belgiƫ een erkenning van het merk zelf heeft. Toen ik het bestelde stond er op de website online voorradig en kon ik kiezen tussen thuis leveren of in een store ophalen. Voor de zekerheid gekozen in een store ophalen omdat ik dacht dat dit sneller zou gaan. Heb de dag nadien nog eens gekeken en toen stond er nog altijd op online voorradig. Omdat dit er stond dacht ik wel dat het snel zou geleverd worden omdat er het woord voorradig stond en er de dag nadien nog altijd na controle online voorradig stond bij dit toestel. Maar volgens mij ben ik erin geluisd en ben ik door de website misleid. Wat kan ik er tegen doen indien het toestel nog lang achterweg blijft? Kan ik mijn bestelling annuleren en het geld terug eisen. Op de website kan ik inloggen maar er blijft bij mijn bestelling staan " aan het verwerken ". Blijkbaar is de firma gekend om dit soort toestanden. Mail word niet beantwoord. Klantendienst houd je met muziek 5 min aan de lijn om dan de verbinding te verbreken. Graag raad wat ik kan doen? Bedankt