Hallo,
Sinds mei ben ik klant bij een nieuwe internetleverancier. Ik betaalde daar de activatiekosten. Geen betaling via domiciliëring actief. Heb toegang tot het klantenportaal waar ik de facturen kan raadplegen. Daar zijn geen facturen. Ik heb sinds ik klant ben geworden geen enkele vraag ontvangen om iets te betalen.
Dit verbaast mij natuurlijk. Ik wil gerust betalen. Maar het lijkt mij als 'klant' zijnde zeer tegennatuurlijk om te vragen of ik alstublieft mag betalen.
Ik meen te weten dat ik perfect in orde ben als ik gewoon afwacht aangezien het is aan het bedrijf waarvan ik diensten afneem is om op het idee te komen om mij te factureren. Maar wat ik mee te weten en wat is kan verschillen.
Ben ik correct met de stelling dat als mijn ISP mij geen factuur uitschrijft dat niet mijn probleem is?
Bedankt!
PS; ik besef dat als die er ooit wel achter komt dat ze mij vergeten zijn ik dan een aanzienlijk bedrag te betalen ga hebben. Daar hou ik rekening mee.