Aankoop 2e-hands smartphone
Geplaatst: 15 mar 2020 03:26
Gisteren kocht ik een 2e-hands smartphone. Voordat de effectieve aankoop plaatsvond zijn er heel wat berichten gestuurd.
Ik ging het toestel ophalen aan huis bij de verkoper.
Blijkt dat er een beveiliging op staat dus ik kan buiten het toestel aan en uit zetten en de taalkeuze, er helemaal niets mee.
Ontelbare berichten zijn er ondertussen al gestuurd tussen de verkoper en mezelf (waar ik uiteraard een printscreen van nam).
Als ik met het voorgaande google account kan opstarten kan het wel veranderd worden zodat ik het toestel met mijn account kan beheren.
Maar de juffrouw werkt echt niet mee en vind dat ik in de winkel moet langsgaan die helpen mij wel....Echt niet he!
Ik heb mijn geld terug gevraagd, dat kan ze mij niet geven, op minder dan een uur tijd zou ze dat dan al opgekocht hebben??
Wat zijn mijn rechten hieromtrent, en gezien ik alle berichten bewaard, kan ik een klacht indienen?
Ik ging het toestel ophalen aan huis bij de verkoper.
Blijkt dat er een beveiliging op staat dus ik kan buiten het toestel aan en uit zetten en de taalkeuze, er helemaal niets mee.
Ontelbare berichten zijn er ondertussen al gestuurd tussen de verkoper en mezelf (waar ik uiteraard een printscreen van nam).
Als ik met het voorgaande google account kan opstarten kan het wel veranderd worden zodat ik het toestel met mijn account kan beheren.
Maar de juffrouw werkt echt niet mee en vind dat ik in de winkel moet langsgaan die helpen mij wel....Echt niet he!
Ik heb mijn geld terug gevraagd, dat kan ze mij niet geven, op minder dan een uur tijd zou ze dat dan al opgekocht hebben??
Wat zijn mijn rechten hieromtrent, en gezien ik alle berichten bewaard, kan ik een klacht indienen?