Deze mail ontvingen wij vandaag. Afzender gaf toestemming voor plaatsing.
Hallo,
Na een beetje surfen kwam ik op jullie website terecht.
Maar omdat ik geen expert ben in mijn weg te vinden, stuur ik mijn vraag per mail.
Wij kochten in de maand Mei een elektrische zonneluifel. Deze is door een bedrijf geleverd en geplaatst. Maar na drie keer te gebruiken, merken wij dat de zonneluifel scheef trekt en tegen onze gevelstenen komt, met als resultaat dat deze niet kan gebruikt worden.
De aankoop kostte ons wel 18OO euro. Ondertussen doen wij niet anders dan bellen, brieven sturen en zelfs aangetekende zendingen sturen naar zowel de offici?le plaatser (Iso Omega) als met de fabriek (Brustor). Van Brustor krijgen wij aangetekende zendingen terug dat de plaatser (Iso
Omega) dit probleem moet komen oplossen.
Ook de brieven van Brustor stuur ik aangetekend door naar Iso Omega, maar deze reageren niet. Wij hebben algedreigd met een raadsman te kontakteren, maar ook dit schrikt hen niet af. Waar kunnen we verder terecht of welke stappen moeten we verder ondernemen?
Alles is betaald en we kunnen het product niet gebruiken vanwege een defect. Ondertussen hangt deze luifel er al meer dan 6 maanden zonder hem te gebruiken.
Graag jullie reactie hierover aub.
Alvast bedankt.