Mijn partner heeft vandaag in een winkel een nieuwe monitor gekocht voor aan zijn pc. Toen we thuis kwamen heeft hij de nieuwe monitor voorzichtig uitgepakt en aangesloten. Toen hij de monitor aanzette bleek ongeveer 7/8 van het beeld stuk te zijn.
Na naar de klantendienst te bellen werden we aangeraden om terug naar de winkel te gaan en dit hebben we dan ook gedaan. Daar aangekomen bleek er een vinger print op het scherm te staan en blijkbaar was dit genoeg voor de winkel om te zeggen dat het misschien wel onze fout was. We hadden het scherm aangeraakt en konden er misschien te veel druk opgezet hebben waardoor het stuk is
. Ja we hebben het scherm aan geraakt omdat de schade er uit zag als een barst en we wouden voelen of het dat wel was. Nee we hebben er geen druk opgezet. Er was trouwens geen schade aan de verpakking.
Nu moesten ze dit intern bespreken hoe dit opgelost zou worden en gingen ze ons maandag informeren wat de optie zijn.
Nu wil ik mezelf toch al inlichten over wat we kunnen doen als de winkel volhoudt dat dit onze schuld is terwijl dit helemaal niet zo is.
Al vast bedankt voor jullie tijd.