bestelling nooit gekregen

Rietje
Topic Starter

bestelling nooit gekregen

#1 , 22 mar 2006 00:30

Ik heb een product besteld bij een firma die verzorgingsproducten verkoopt. Ik heb dit product echter nooit ontvangen.
Nu krijg ik voortdurend aanmaningen om te betalen maar ik heb nooit iets gekregen ?!
De laatste keer kreeg ik een brief van een deurwaarder, met uiteraard een pak meer kosten ! Ik heb onmiddellijk een aangetekend schrijven naar die firma gestuurd dat ik nooit iets gekregen heb en dan ook niet van plan ben om te betalen.
Moet een deurwaarder niet eerst het bewijs van levering hebben alvorens hij aanmaningen gaat versturen ?
Wat als bv. een buurman getekend heeft voor ontvangst van mijn pakje en niets gezegd heeft tegen mij ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 23 mar 2006 12:12

Art. 83decies... ? 4. De verzending van producten..., gebeurt steeds op eigen risico van de verkoper...(14 JULI 1991. - Wet betreffende de handelspraktijken)

Vraag een bewijs van ONTVANGST.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”