Ik wil graag de volgende raad geven:
Sommige terminalbedrijven hebben GEEN charter ondertekend bij UNIZO.
Zorg ervoor dat wanneer je in zee gaat met een dergelijke leverancier dat ze het LOGO HEBBEN van ERKEND LEVERANCIER, ze moeten het charter ondertekend hebben.
http://www.buurtsuper.be/viewobj.jsp?id=433765" onclick="window.open(this.href);return false;
LEES AANDACHTIG de achterzijde van het contract ALVORENS je je handtekening plaatst.
Er zijn dus meerdere gevallen waar na 3 maanden er nog geen terminal geleverd is en je dus als klant NIET kan annuleren of er hangt een annulatieboete van 605 euro te wachten met alle ellende vandien.
TEKEN NIET voor domicilieopdrachten. KIES ZELF om per overschrijving te betalen en controleer steeds goed alle te betalen bedragen.
Spreek heel duidelijk een levertermijn af en schrijf dit ook neer op het contract en laat dit ondertekenen van de verkoper. Ook al staat er op de achterzijde van het contact dat de levering 90 dagen kan duren.
Informeer je goed voor wat je de betaalterminal wilt gebruiken. Als er nooit buitenlanders in je winkel komen heeft het GEEN ZIN om je ook maestro aan te laten smeren of visa. Heb je geen toonbank dan moet je ook geen twee toestellen hebben, één volstaat.
Nog vragen? Stel ze mij gerust, ik wil kost wat kost mensen beschermen zodat ze GEEN verkeerde keuzes maken.
Wat de goedkoopste beteft kan je daar echt geen streep intrekken, want het is zoals zovele maatschappijen dat de één duurder is dan de ander op dit gebied en een ander dan weer goedkoper op ander gebied. het gaat hem eigenlijk om de best functionerende en klantvriendelijkste firma en dan komt het op geen eurootje meer of minder.
MAAK DE JUISTE KEUZE. PAS OP VOOR DE VERKEERDE FIRMA'S, DENK AAN DAT unizo CHARTER.
Totnogtoe werd het certificaat aan twee leveranciers toegekend: ATOS Worldline (het vroegere Banksys en BCC) en CCV Cardfon (lid van CCV Europe). Zij mogen zich dus in al hun communicaties 'UNIZO erkend leverancier' noemen.