En vindt u het ook normaal dat pakjes zomaar achtergelaten worden in de inkomhal van een appartementsgebouw waar iedereen (niet enkel de bewoners, en dan nog) toegang hebben? Dergelijke zaken zijn blijkbaar gangbare praktijk (ik zie het nog vaak), ik vind dat niet kunnen.Heb zelf koerierdienst, en zo wordt er atlijd gewerkt
als dit niet zou gebeuren, zou de klant transport dubbel moeten betalen, je kan van een koerierdienst niet verwachten dat hij twee maal gaat leveren voor de prijs van eenmaal.
Nu om oneerlijke mensen uit te sluiten, vraag je ten allen tijde wel de naam, datum en tijd van de ontvanger. Ik durf tegenwoordig zelfs een foto nemen met gsm als bewijs.
De ervaring leert me dat op 17j het nog nooit is voorgevallen dat een pakket niet is aangekomen bij iemand
Indien men niet afgetekend heeft voor ontvangst heeft men het niet ontvangen, zo simpel is dat. Geld terugvorderen van de verkoper die het op zijn beurt zal terugvorderen van de leveringsdienst. En dan zelfs nog durven afkomen met een krabbel die zogezegd mijn handtekening was, om daarna het verhaal nog eens te wijzigen over afgifte bij 'buren' ... en er zich zo domweg in te klappen. Het zal een lesje geweest zijn.