GSM vlat uit tijdens update gaat niet meer aan - valschade?

professionalgamer
Topic Starter
Berichten: 117

Re: GSM vlat uit tijdens update gaat niet meer aan - valscha

#16 , 16 apr 2015 11:27

De garantie blijft steeds de verantwoordelijkheid van de producent van de toestellen. XXXX is enkel een doorgeefluik tussen de klant en de fabrikant. Wij hebben dan ook geen medezeggenschap over de garantievoorwaarden. Wanneer de fabrikant meldt dat de schade aan het gsm toestel niet aan de garantievoorwaarden voldoet, kan XXXX dit niet wijzigen.

De prijsopgave voor de herstelling van uw toestel bedraagt €193,79 (incl. BTW).

Ter minnelijke schikking heeft XXXX volgend voorstel voor u:

XXXXX is bereid om in totaal voor €130 (incl. BTW) in tussen te komen. Dit is louter een commerciële geste, zonder nadelige erkentenis. Het bedrag verrekenen we dan via een creditering op uw account waarbij we het bedrag gaan laten terugstorten op uw rekeningnummer.




Indien u akkoord gaat, dan brengen we dit meteen voor u in orde.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Inazuma
Berichten: 10216
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#17 , 16 apr 2015 17:52

Garantie is een plicht opgelegd aan de verkoper.

Als klant heb je met de producent of merkverdeler van een gekocht goed in se niets te maken ...

Turaki
Berichten: 6870

#18 , 16 apr 2015 22:24

Wijs hen dan maar eens op de tekst van artikels 1649 bis, ter, quater, en quinquies, waarin duidelijk staat dat het de verkoper is die aansprakelijk is voor enige gebreken, niet de producent, en ook dat de bewijslast gedurende de eerste 6 maanden bij de verkoper ligt (en dus niet bij de producent of consument).

Reclame

Lanox
Berichten: 3634
Juridisch actief: Nee

#19 , 18 apr 2015 11:12

Tijd om eens te stoppen met mailen en een AS te sturen?

Terug naar “Consumenten Koop”