TONO dient te bewijzen dat alle info telefonisch is meegedeeld, al de rest wat op een document "bevestigd" wordt heeft geen enkele waarde, aangezien dit geen deel uitmaakt van de oorspronkelijke (telefonische) overeenkomst.Tono bevestigd het telefoongesprek (de verkoop op afstand) met een document --- Al deze informatie moet bovendien schriftelijk bevestigd of op "een andere duurzame drager" ter beschikking worden gesteld, waartoe hij ten laatste bij de levering van het goed of vóór de dienstverlening, toegang heeft ---
Ook de AV zijn niet geldig tenzij de klant zich hier kennis heeft van genomen op moment van de koop, en zich hier expliciet mee akkoord heeft verklaard. Telefonisch worden de AV niet meegegeven, en kan de klant zich hier niet mee akkoord verklaren, en bijgevolg zijn deze niet van toepassing. Bijgevolg is ook het Zwitserse recht niet van toepassing, maar het Belgische.
En als laatste, ik heb nog niet gehoord van een rechtszaak, in België of Zwitserland, waarbij de firma in het gelijk is gesteld. Ik heb al wel gehoord van mensen die zich baseren op het Belgisch recht, niet betalen, en na enkele brieven van incasso niets meer hiervan horen, tenzij een nieuw aanbod voor gratis ondergoed.