En telefoneren kost niets ?
Aangetekend schrijven is geen optie want dan ben ik deze kost ook nog eens kwijt.
Ik zal straks nog eens telefoneren ( de 80 ste of 81 ste keer
En telefoneren kost niets ?
Aangetekend schrijven is geen optie want dan ben ik deze kost ook nog eens kwijt.
Ik zal straks nog eens telefoneren ( de 80 ste of 81 ste keer
Ik vrees ervoor ...
Als je uw diensten opzegt en geen nieuwe operator neemt ben je uw nummers
toch kwijt dacht ik maar is niet meer van belang nu..
@ Iedereen: Ik heb nogmaals getelefoneerd en de dame heeft alles doorgegeven .
We leven op hoop.
In het slechtste geval kan ik zo verder doen ...dus: betalen wat ik moet betalen en een telefoontje van
15min elke maand om uit teleggen waarom ik 22€ te weinig betaal..
Het leven kan toch simpel zijn .
Ik ben geen jurist maar ik wil toch even reageren.@ Inazuma:
Mijn pakket is internet en 2 GSM's
Pakket via Multi-TV is TV > facturatie via gemeenschap.
Ze zien die TV ( decoder ) aktief staan en deze wordt aan mij gefactureerd en ook nog eens via de gemeenschap.
Dus: 2 X
Niet -eventueel per ongeluk of door opdringerige verkoopstechnieken - voor een pakket "gekozen" met TV er bij in ? >>>> NEEN.
Ik stuurde meerdere klachten via het formulier van deze Telecom provider.
Goed idee van jou: Ik zal straks nog eens telefoneren ( de 80 ste of 81 ste keer komt het er niet meer op aan ) om hun nog eens uit te leggen over mijn betaling zodat ik niet op wanbetaling geraak want alles wordt betaald..
Vorige maand deed ik dit ook en dan sloten ze de TV lijn af....manmanman mizerie mizerie.
Een lijst opsommen met wat allemaal fout ging is onmogelijk want ze zeggen zef al " WAT een DOSSIER heeft u ".
Ik kan heel goed geloven dat je die job die je deed niet kan volhouden...da's verkorting op uw leven.
@ LYNXX:
Heeft TS al eens geïnformeerd bij andere leden van dit abonnement hoe het bij hun verloopt. En of een kopie van het MULTI TV contract opgevraagd bij de syndicus ?
Je kan het niet geloven maar het is een tijdje goed bij sommigen en ineens terug verkeerd.
De syndicus heeft al getelefoneerd en met mij er bij aan te telefoon.
Die uren dat die mens al in dat bedrijf gestoken heft " mij niet meegerekend " kan je u niet voorstellen.
Het is gewoon een uitzichtloos probleemje van hun dat ze de link niet kunnen leggen in hun facturatie met de Multi-TV.
Toen we nog niet vehuisd waren was alles OK.
Oude woning: TV - Internet en 2 GSM's
Vakantiewoning: Internet aan - 50% en TV via multi-TV
Sinds de verhuis niet meer goed te krijgen en ik vertik het van te veel te betalen omdat het probleem bij hun ligt en ik alles betaal.
@ Iedereen: bedankt al voor de input en hulp.
Had ik het allemaal geweten had ik alles stopgezet, de Multi -TV had ik al en dan nieuw abbo voor internet en de 2 GSM's maar dan was ik mijn nummers kwijt!!!!
U vraagt deze kosten uiteraard terug ...Aangetekend schrijven is geen optie want dan ben ik deze kost ook nog eens kwijt.
En zo verdwijnen ze steeds ...Ik stuurde meerdere klachten via het formulier van deze Telecom provider.
Goed idee van jou: Ik zal straks nog eens telefoneren ( de 80 ste of 81 ste keer komt het er niet meer op aan )
Heb je dat bij Telenet als "verhuis" aangevraagd ?Toen we nog niet vehuisd waren was alles OK.
Oude woning: TV - Internet en 2 GSM's
Vakantiewoning: Internet aan - 50% en TV via multi-TV
Kan je nog altijd doenHad ik het allemaal geweten had ik alles stopgezet, de Multi -TV had ik al en dan nieuw abbo voor internet en de 2 GSM's maar dan was ik mijn nummers kwijt!!!!
De medewerkster zegt dat bij het pakket een decoder zit.Ik werd vdaag getelefoneerd. Bij het pakket van ons zit een decoder in zegt de medewerkster. Ik zeg...u ontvangt 2x het bedrag v d tv.
Eenmaal via mijn faktuur.
Eenmaal via de multi tv v d syndicus.
Er werd gediscutteerd en ze gooide de telefoon af.
Voila. Hier staan we nu met het aangetekend schrijven.
Dus omdat ik een decoder heb staan kunnen ze dit niet wijzigen.
Zonder decoder geen TV maar ze verkopen wel multi TV en faktureren die !!!!
Daarmee zijn we terug bij wat ik en anderen al in het begin gezegd hebben:Ik werd vdaag getelefoneerd. Bij het pakket van ons zit een decoder in zegt de medewerkster.
Ik heb gevraagd en besteld een pakket zonder TV.Daarmee zijn we terug bij wat ik en anderen al in het begin gezegd hebben:Ik werd vdaag getelefoneerd. Bij het pakket van ons zit een decoder in zegt de medewerkster.
U heeft een pakket mét TV ... minstens volgens Telenet
Dus teruggaan en kijken naar alle documentatie en communicatie van wat u had aan producten (al dan niet in pakket)
Wat u verhuisd heeft
Wat en hoe er precies opgezegd is
En wat er dan overblijft of moest overblijven
Optie is je telefoon nummers overzetten naar andere provider
Vervolgens alles opzeggen en kijken wat er gebeurd ...
Of nieuw nummer beginnen bij andere provider, en vervolgens alles opzeggen bij TN