Omdat die meestal besparen op hun administratiekosten, en dan kan je dergelijke fratsen voorhebben.
. Wat heeft dit te maken met de goedkoopste leverancier?
Omdat die meestal besparen op hun administratiekosten, en dan kan je dergelijke fratsen voorhebben.
. Wat heeft dit te maken met de goedkoopste leverancier?
Je leverancier gebruikt de tellerstanden zoals doorgegeven door fluvius. Wat zegt fluvius?In december krijg ik de afrekening elektriciteit toegestuurd waarin een analoge eindstand wordt vermeld die helemaal niet klopt, want in sept 2022 werd een digitale meter geplaatst. De som van de eindstand analoge meter bij wegneming (heb foto) en de digitale meter bij opneming in december is 427kwh minder dan wat men mij wil aanrekenen. Ik heb direct gereageerd, maar het blijkt onmogelijk duidelijkheid te krijgen hoe men aan die analoge eindstand komt. Wel blijft men druk zetten om alsnog die rekening te betalen. Bestaat er een organisme dat mensen bijstaat in zo'n situatie, want op de leverancier kan ik helemaal niet rekenen.
Heb het daar met Fluvius nog niet over gehad. Kan dit helpen? Op hun formulier staat de juiste eindstand correct vermeld in elk geval.Je leverancier gebruikt de tellerstanden zoals doorgegeven door fluvius. Wat zegt fluvius?In december krijg ik de afrekening elektriciteit toegestuurd waarin een analoge eindstand wordt vermeld die helemaal niet klopt, want in sept 2022 werd een digitale meter geplaatst. De som van de eindstand analoge meter bij wegneming (heb foto) en de digitale meter bij opneming in december is 427kwh minder dan wat men mij wil aanrekenen. Ik heb direct gereageerd, maar het blijkt onmogelijk duidelijkheid te krijgen hoe men aan die analoge eindstand komt. Wel blijft men druk zetten om alsnog die rekening te betalen. Bestaat er een organisme dat mensen bijstaat in zo'n situatie, want op de leverancier kan ik helemaal niet rekenen.
Heb recent een dossier bij FOD economie ingediend en wacht nu af. Heb gelukkig foto genomen van oude teller bij vervanging. Ook op het Fluvius formulier staat een juiste meterstand.heeft u klacht ingediend bij de ombudsdienst Energie?
Als u bewijs heeft gefotografeerd op datum dat de meter vervangen werd dan zou dit toch moeten helpen.