momenteel zit ik met het volgend probleem:
Op 26/07/2006 kocht ik bij Vandenborre een draagbare MP3 player Philips HDD6320/00 voor de prijs van 199,00 euro (promotie), koste toen +/- 289,euro.
Op 8/09/2006 deed ik de MP3 speler terug naar de winkel voor herstelling. Volgende boodschap werd opgenomen door de winkel op de herstelbon: Pictogram van opladen blijft op het scherm staan en toestel kan nu ook niet meer aangezet worden (de eerste melding kwam van ons, de tweede melding van de winkel).
Gisteren 24/10/2006, na een aantal weken veel heen en weer te hebben gebeld (de winkel beweert hem te hebben opgestuurd naar Philips en volgens Philips is die daar nooit geweest). Kreeg ik van Vandenborre het antwoord dat zij mij 199,00 gingen terugbetalen. Ik ging hier niet mee akkoord aangezien ik graag mijn toestel hersteld had teruggekregen of een nieuw toestel (dit toestel kost nu 249,00, en met 199,00 kan ik geen gelijk toestel kopen).
Als antwoord krijg ik te horen dat zij het toestel hebben afgeleverd in goede staat en dat zij niet kunnen instaan voor het verschil in prijs, met als gevolg dat ik 50euro moet bijleggen om hetzelfde toestel te hebben, na veel gezaag willen zij mij nog een commerci?le tegemoetkoming geven van 25euro, wat mij eigenlijk niet interesseerd want ik had graag een nieuw toestel gehad.
Heb ik het recht om een nieuw toestel te eisen?