telefoonverkoop De hotelwaardecheque

josgedupeerd
Topic Starter

telefoonverkoop De hotelwaardecheque

#1 , 16 okt 2006 14:58

Dag

Enkele maanden geleden kreeg ik te maken met telefoonverkoop, namelijk de hotelwaardecheque, De verkoper vroeg me of hij het pakket mocht opsturen en als ik dan betaalde zou het in voege gaan,Ik was dus van gedachte dat het om een soort reclame ging en zei dat ik het wel eens zou bekijken, het pakket beviel mij helemaal niet en betaalde dus niet, Ondertussen heb ik al 3 aanmaningen van een incassoburau gekregen waarvan de laatste dreigd met te betalen binnen de 5 dagen of er wordt een gechtsdeuwaarder aangesteld die de zaak aanhangig zal maken bij de rechtbank en alle kosten hiermee gepaard gaande zullen ten mijne laste vallen,Nu word ik toch een beetje bang en mijn vraag is, moet ik dat betalen of niet? Ik heb niets getekend en hun factuur vermeld ook geen wettelijke bedenktijd(anders had ik het binnen de termijn teruggestuurd),er is ook geen BTW nr en geen geografisch adres vermeld( wel een postbus) het pakket is nog in mijn bezit (hotel boekje) Ondertussen zijn de kosten al opgelopen van 75 euro naar 125 euro
Groetjes Jos

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
dieke

#2 , 17 okt 2006 15:39

Niets betalen en eens bellen naar Test Aankoop - juridische dienst.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”