Ceurrrix eindelijk gedagvaard door Edpnet

Duvelmijnbier
Topic Starter
Berichten: 33

Ceurrrix eindelijk gedagvaard door Edpnet

#1 , 09 jul 2010 12:59

Goed nieuws ! ! Informatief !

Ik ben eindelijk gedagvaard door Edpnet ,om op in september voor de vrederechter te verschijnen "Om veroordeeld te worden tot betaling van een niet betwiste factuur van bijna 450€"
Een mooi voorbeeld van de mentaliteit van onze providers die denken dat ze almachtig zijn en er zelfs niet voor terugdeinzen hun advocaten met leugens naar de rechtbank te sturen,om alsnog gelijk te krijgen als ze een klant willen oplichten.

ik kan u verzekeren dat een vrederechter niet kan lachen met zulke advocaten ..

Ik zou trouwens niet in de advocaat zijn schoenen willen staan die deze taak op zich heeft genomen

En ik zal me zelf verdedigen en begin al vast uitnodigingen te sturen naar hen die intresse kun hebben voor deze zaak

Ik besef ook dat ik door het hier nu al te vermelden,Edpnet de gelegenheid geef zijn advocaten nog beter voor te bereiden om de zaak te winnen.
Ik weet ook al dat ik die dag niet de enige ben die door Edpnet is gedagvaard,
en hoop dat ik als eerste die dag mijn uitleg mag doen en daardoor de uitslag voor de andere door Edpnet gedagvaarden een beetje in de positieve zin kan beïnvloeden

Het zou ook kunnen dat ze nadat ze mijn verdediging hier hebben gelezen,
het anders gaan formuleren ( ze hebben nog 2 maand tijd om er over na te denken)

Speelt volgens mij geen rol,want ik haal mijn koekedoos met ,:

Edpnet verwerpt aanbeveling van de Ombudsman - Userbase = http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 13&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
en

http://img37.imageshack.us/img37/4200/img002mcx.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; = de aanbeveling

boven,en ik en mijn genodigden zullen graag horen wat ze daar op te zeggen hebben.........................................................................................................................................................................................................................



Ondertussen bereid ik mijn klacht tegen Telenet voor,die het hebben klaargespeeld om mij voor 3 maand internet bijna 2 000 euro te factureren .
3 aanrekening heb ik al 128€,875€ en 414€ die van 600€ moet ik nog krijgen ( omdat ik ze buiten gezwiert heb) Ik heb opgezegd met,:

Hiermede zeg ik met onmiddelijke ingang mijn internet Turbo xl abonnement op wegens grove nalatigheid van Telenet op
De opzegperiode van 30 dagen is om bovenvermelde reden niet van toepassing en speelt bij het bepalen van de door u gevraagde opzeggingsvergoeding dan ook geen rol.
Ik stuur u ook geen aangetekend schrijven omdat uit op forums vermelde klachten blijkt dat aangetekende brieven traag tot niet beantwoord worden. Geef bij google maar eens “telenet opzeggen “ in ,je krijgt dan ,:
http://tinyurl.com/2bqxazp" onclick="window.open(this.href);return false;
waaruit besloten kan worden dat de handelswijze niet koosjer is.
Telenet weigert de grove nalatigheid te erkennen en zegt de diensten stop te zullen zetten 30 dagen na opzeg,
hadden ze direct stopgezet dan hadden ze 675€ opzegvergoeding moeten aanreken,en ze hadden maand al aangerekend Het hele verhaal is op http://forums.zita.be/internet-netwerke ... erbug.html" onclick="window.open(this.href);return false;
te vinden

Met mijn excuses voor de/het vermoeidheids graad/gehalte :wink: :wink:
Laatst gewijzigd door Duvelmijnbier op 09 jul 2010 19:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Een beeld vertelt meer dan 1000 woorden!zie The Secret ,:http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8
http://www.museumoftalkingboards.com/interact.html = bezoek op eigen risico

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#2 , 09 jul 2010 18:15

En de vraag is?

Duvelmijnbier
Topic Starter
Berichten: 33

#3 , 09 jul 2010 18:34

En de vraag is?

Heb je geen goesting om de advocaat van Edpnet of Telenet te zijn :?:
Een beeld vertelt meer dan 1000 woorden!zie The Secret ,:http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8
http://www.museumoftalkingboards.com/interact.html = bezoek op eigen risico

Reclame

float
Berichten: 2467
Juridisch actief: Ja

#4 , 09 jul 2010 18:50

Ik ben geen advocaat en je mag altijd jezelf verdedigen :-p

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#5 , 09 jul 2010 19:02

En de ombudsman is nog altijd geen rechter. Het enthousiasme van de vraagsteller lijkt me op zijn zachtst uitgedrukt "voorbarig".
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Duvelmijnbier
Topic Starter
Berichten: 33

#6 , 09 jul 2010 19:03

Ik ben geen advocaat en je mag altijd jezelf verdedigen :-p
Dat ga ik doen ook
En de ombudsman is nog altijd geen rechter. Het enthousiasme van de vraagsteller lijkt me op zijn zachtst uitgedrukt "voorbarig".
'k weet niet of je mij bedoeld

En ik ben liever een optimist die gelijk haalt
dan een pessimist die gelijk krijgt

geld ook als het niet voor mij bedoeld was
Een beeld vertelt meer dan 1000 woorden!zie The Secret ,:http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8
http://www.museumoftalkingboards.com/interact.html = bezoek op eigen risico

mava105
Berichten: 22669
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#7 , 09 jul 2010 19:52

Ik vrees dat er iemand van een koude kermis gaat thuiskomen.

Duvelmijnbier
Topic Starter
Berichten: 33

#8 , 10 jul 2010 11:57

Stel dat je Edpnet moest verdedigen op de rechtbank

met de aanklacht,:meneer heeft zijn niet betwiste factuur niet betaald

waarop ik antwoord,: Mijn heer de vrederechter, dit is een mooi voorbeeld van hoe providers zich voorstellen dat ze almachtig zijn,

Ze behandelen een Aanbeveling van de Ombudsman (die rechtsgeldig is) alsof het toiletpapier is
(en vraag me al af of ze dat met uw vonnis ook niet gaan doen ? ?)

en schrikken er zelfs niet voor terug om hun advocaten met leugens naar de rechtbank te sturen



dat ik de factuur niet betaald heb ontken ik niet,maar

http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 13&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

en

http://img37.imageshack.us/img37/4200/img002mcx.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

tonen aan dat ik de factuur betwist heb

ps,:Ik hoop dat ik niet overkom als die éne domme ,die een vraag stelt aan 1000(000) slimmerikken
Een beeld vertelt meer dan 1000 woorden!zie The Secret ,:http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8
http://www.museumoftalkingboards.com/interact.html = bezoek op eigen risico

MadMax
Berichten: 78

#9 , 10 jul 2010 12:55

Is deze factuur eigenlijk betwist door uzelf t.a.v EDPnet? M.a.w. hebt u een schrijven gestuurd aan EDPnet waarin u uw motieven vooropstelt om niet akkoord te gaan met deze factuur; en hebt u daar een bewijs van?

Rebel-with-a-cause
Berichten: 1216

#10 , 10 jul 2010 14:33

:roll: Nog een Don Quichotte? :(

Duvelmijnbier
Topic Starter
Berichten: 33

#11 , 10 jul 2010 15:40

Is deze factuur eigenlijk betwist door uzelf t.a.v EDPnet? M.a.w. hebt u een schrijven gestuurd aan EDPnet waarin u uw motieven vooropstelt om niet akkoord te gaan met deze factuur; en hebt u daar een bewijs van?
U kent me nog niet goed,ik doe niets liever dan foute facturen betwisten,en heb er noodgedwongen mijn hobby van moeten maken,
te bewijzen dat ze me flikken of minstens proberen te flikken

Edpnet heeft een ticket systeem waarmee zij alles beantwoorden ,

aan de hand van de tickets heeft de ombudsman geoordeeld dat ik gelijk had en Edpnet zelfs enkele regels der wet overtrad

Ik heb zelfs moeten bewijzen dat ze knoeiden met hun ticketsysteem en stukken lieten verdwijnen om mij leugenachtig te maken.

Als ze zoals nu,zelf in de stront beginnen te roeren dan kan het hard gaan stinken

Dommel is slimmer die beantwoordden de ombudsman niet en hebben nadat ze ondervonden dat ik mijn belofte

"te zullen zorgen dat ze van hun dure 0900 helplijn niet veel plezier meer zouden hebben"

heb gehouden ,wat voorzichtiger geworden

Op hun uitnodiging om gedagvaard te worden wacht ik ook nog altijd.

Ik denk dat ze wachten op de afloop van deze zaak met Edpnet om te beslissen wat ze gaan doen :lol:

Amen 8)
Een beeld vertelt meer dan 1000 woorden!zie The Secret ,:http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8
http://www.museumoftalkingboards.com/interact.html = bezoek op eigen risico

MadMax
Berichten: 78

#12 , 10 jul 2010 18:34

Veel succes dan allicht :) Maar er zijn leukere hobby's ... that's for sure :mrgreen:

Duvelmijnbier
Topic Starter
Berichten: 33

#13 , 10 jul 2010 23:12

:roll: Nog een Don Quichotte? :(
Don Quichotte hield zich bezig met ingebeelde reuzen :P

ik hou me bezig met niet ingebeelde internet providers. :wink:

Snap/begrijp/ken/aanvaard je het verschil ? ? :?:
Een beeld vertelt meer dan 1000 woorden!zie The Secret ,:http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8
http://www.museumoftalkingboards.com/interact.html = bezoek op eigen risico

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#14 , 10 jul 2010 23:47

Ze behandelen een Aanbeveling van de Ombudsman (die rechtsgeldig is) alsof het toiletpapier is

Sedert wanneer heeft een aanbeveling kracht van wet??????
Een ombudsman probeert te verzoenen maar heeft noch een wetgevende, noch een rechterlijke macht. U hebt bijgevolg geen enkele juridische garantie.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Duvelmijnbier
Topic Starter
Berichten: 33

#15 , 11 jul 2010 13:15

Edpnet heeft in ieder geval de post waarin alles duidelijk was uitgelegd op een nogal Edpnet goed gezind forum verleden nacht laten verwijderen/verdwijnen
als ik de voorlaatste regel lees denk ik er anders over ´en ik denk/hoop/zou willen ,de vrederechter ook

En zou dat niet normaal zijn ? ?

Gelieve hierna afschrift te vinden van de aanbeveling, die ik aan EDPnet

gaf ter beëindiging van de betwisting van de klacht van 17/11/2008, geregistreerd op de Ombudsdienst voor Telecommunicatie onder klachtnummer 2008/11840, beheerd door Philippe Blommaerts en handelende over Contractuele aangelegenheden - Algemeen
Een operator is verplicht uzelf en de Ombudsdienst voor Telecommunicatie ten laatste binnen twintig werkdagen in een met redenen omkleed antwoord te informeren over het gevolg dat zal worden gegeven aan deze aanbeveling. Indien een operator binnen deze termijn niet reageerde zal de Ombudsdienst voor Telecommunicatie een herinnering sturen en de reactietermijn eenmalig met twintig werkdagen verlengen.

Bij ontstentenis van een antwoord binnen de nieuwe termijn is de betreffende operator verplicht de specifieke aanbeveling te respecteren.• -.

Met deze aanbeveling is de wettelijke bemiddelingsrol van de Ombudsman beëindigd.

De Specifieke Aanbeveling


http://img37.imageshack.us/img37/4200/img002mcx.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://img44.imageshack.us/img44/3715/img003jjw.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://img44.imageshack.us/img44/7296/img004x.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://img188.imageshack.us/img188/4875/img005e.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

http://img26.imageshack.us/img26/839/img006p.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Langdradig maar leesbaar
Uit het jaarverslag van de ombudsman

http://www.google.be/#hl=nl&rlz=1R2ADSA ... c5de02ab2f" onclick="window.open(this.href);return false;

7. Operatoren die misbruik maken van hun sterke positie ten opzichte van de eindgebruiker...................................55
A. Inleiding..........................................................................................................................................................55
B. De afsluiting van een dienst wegens niet-betaling van facturen...............................................................................55
1. Voorbeeld..................................................................................................................................................55
2. Bespreking.................................................................................................................................................55
3. Aanbevelingen aan de operatoren..................................................................................................................55
C. Minnelijke invordering van openstaande bedragen van de consument.......................................................................56
1. Voorbeeld..................................................................................................................................................56
2. Bespreking.................................................................................................................................................56
3. Aanbevelingen aan de operatoren..................................................................................................................56
4. Aanbevelingen aan de gebruikers...................................................................................................................56
D. Weigering domiciliëring....................................................................................................................................57
1. Voorbeeld..................................................................................................................................................57
2. Bespreking.................................................................................................................................................57
3. Aanbevelingen aan de operator.....................................................................................................................
Een beeld vertelt meer dan 1000 woorden!zie The Secret ,:http://www.youtube.com/watch?v=_b1GKGWJbE8
http://www.museumoftalkingboards.com/interact.html = bezoek op eigen risico

Terug naar “Consumenten Koop”