Beste allemaal,
ik hoop hier een voor mij bevredigend antwoord te vinden gezien ik bij de MediaMarkt niet veel verder kom.
Op 8 mei heb ik een computer (699 euro) aangeschaft bij de MediaMarkt. Dit systeem gaf al direct vage problemen welke ik niet direct aan het systeem kon wijten (uitval). Dit probleem werd echter steeds erger waardoor ik afgelopen zondag heb besloten hem bij de service van MediaMarkt achter te laten.
Vandaag kreeg ik te horen dat het systeem verzonden moet worden voor reparatie. Hierbij wordt de data van mijn HDD gewist (dit is echt niet wenselijk, de HDD is ook zeker niet het probleem) en ben ik het systeem ongeveer 6 weken kwijt (langer dan dat ik het systeem in mijn eigendom heb).
Graag zie ik een betere service dan bovenstaand: het systeem is nog geeneens in 4 weken in mijn bezit of ik moet hem al 6 weken missen?
Wie kan mij voorzien van de juiste informatie zodat ik MediaMarkt kan overtuigen mij een betere service te verlenen?