Een half jaar geleden raakte mijn vriendin een paaltje met de wagen, met heel wat schade aan de deur en zijflank tot gevolg. De kostprijs voor de herstelling bedroeg 1500 EURO. Dit werd me mondeling meegedeeld. Aangezien wij dit veel te hoog vonden, besloten we de wagen zo te laten (enkel blikschade, dus geen echt gevaar, wachtend op betere tijden...).
Een maand geleden hadden wij opnieuw een ongeluk. Bij het wachten aan lichten reed een auto op ons in. De koffer was ingedeukt en er was nog wat schade achteraan de wagen.
Wij brachten de wagen naar onze garage (op advies van de verzekering), de garagehouder is erkend door de verzekeraar en wij zouden ons niks moeten aantrekken van de herstelling.
Bij het afhalen van de wagen, bleek dat ook de zijflank van de wagen gerepareerd werd (dit viel me pas achteraf op, bij de garage controleerde ik -uiteraard- enkel de achterzijde).
Nu 2 weken later krijg ik een handgeschreven briefje met de vraag om contact om op te nemen met de garage voor de betaling van de herstelling van de zijflank van de wagen.
Deze herstelling werd niet gevraagd, ik heb momenteel ook geen geld voorzien om deze herstelling uit te laten voeren. Ik heb ook nooit een bestelbon of bestek ondertekend. Kunnen zij dit zomaar?
Alvast bedankt voor uw antwoord.