In 2023 zou het poetbureau een contract gestuurd hebben via mail naar een mailadres dat niet meer in gebruik is met de vraag om een overeenkomst te ondertekenen voor de aanrekening van bijkomende admin kosten - ze vermelden op deze overeenkomst dat er een stilzwijgen is indien je niet reageert op de mail -
Nu komen ze dit jaar met de aanrekening van deze kost voor 2023 ook al heb ik de melding of de aanrekeningen voor 2023 nooit ontvangen en bijgevolg ook niet de gelegenheid gekregen om te kunnen overstappen naar een ander buro.
Wat is hier het advies ? kan een buro een stilzwijgende overeenkomst sturen (naar een ongebruikt mailadres) en ervan uitgaan als je niet reageert dat dit verworven is ? in welke mate dient een buro ervoor te zorgen dat ze een mailadres gebruiken dat in gebruik is of dit via de post te bezorgen? alle andere communicatie van het buro verloopt via sms of telefoon en voor dit hebben ze dit enkel via mail gestuurd maar heb ik dit nooit ontvangen. Wat kan ik hieraan doen ? ben ik verplicht deze adminkost te betalen ? welke rechten en plichten heeft elke partij hierin ?