Wat moet ik hiermee doen?
Bpost is duidelijk in fout, maar biedt geen oplossing aan.
Bestelling bij buitenlandse (Frankrijk) webshop.
Ik kies voor levering op het postkantoor. Omdat ik uit ervaring al weet dat de postbodes hier niet van het slimste type zijn.
Bestelling wordt maandag verzonden.
Gisteren krijg ik een mail van Bpost dat er een pakket onderweg is. Met een link om mijn voorkeur aan te geven in geval van niet thuis.
Ik geef hier nogmaals aan: afleveren op postkantoor
Vandaag krijg ik om 8u25 dezelfde mail, met zelfde link.
Wanneer ik op die link klik, zie ik dat het pakje thuis geleverd is.
Afgetekend door X
Die naam komt in mijn straat niet voor.
Langs postkantoor: "ah dan is er precies iets misgelopen" "U kan klacht indienen via de website of deze telefoonnummer"
Mijn vraag om na te kijken welke postbode dat was en deze te contacteren om na te gaan waar dit is achtergelaten was blijkbaar onmogelijk.
Klachtendienst gebeld: "ah, maar normaal is de verzender verantwoordelijk tot jij het pakje ontvangt"
Verzender is hier natuurlijk niet mee akkoord. Wat normaal is.
Het pakket is afgeleverd, alleen weten ze niet waar.