Hallo,
Hieronder staat de tekst die ik ook bij "huren" heb gezet maar er is helaas niemand met enig advies geweest. Dus ik probeer het hier even terug aangezien het over een factuur gaat.
"Ik heb een verhuuropdracht aan een immokantoor gegeven. Deze eindigt midden mei 2009.
Begin april 2009 was er een serieuze kandiaat huurder voor de woning . Het immokantoor heeft meer dan 2 weken gewacht om deze mensen het huurcontract per email te bezorgen, hebben de mogelijke huurders ook niet meer gecontacteerd maar wel ondertussen achter mijn rug snel een deskundige laten komen voor een epc certificaat.
De huurders hebben het contract veel te laat gezien en nooit getekend en iets anders elders gehuurd.
Nu krijg ik een factuur van een firma die zelf niet erkend is als epc maar een epcdeskundige heeft gekozen op meer dan 30 km van de woning en de factuur staat op mijn naam. ruim 400 euro +21 % BTW.
Ik heb nooit aan de immo schriftelijk mijn akkoord gegeven om deze deskundige te nemen laat staan via een firma uit de buurt als tussenpersoon.
Het huis is nog steeds niet verhuurd geraakt. "
Kan ik deze factuur protesteren? Negens heb ik een contract met deze deskundige noch met de tussenpersoon afgesloten. In mijn contract met het immokantoor staat niets over epc want dat bestond nog niet toen we het contract afsloten.