Hallo, ik heb meubels gekocht waarvoor ik 1/3 van de verkoopovereenkomst onmiddellijk heb betaald en het resterende bedrag bij levering (aangezien dit eerst binnen 3 maanden zal zijn aangezien ze de meubels moeten bestellen). Nu heb ik contact gehad met de verkoper voor een laatste détail en nu zegt hij tegen mij dat hij een vergissing heeft gemaakt en te weinig heeft aangerekend (op een salon zou hij 1600 euro te weinig hebben aangerekend). Vond dit erg vreemd en hij zei tegelijkertijd dat ze alles zouden leveren maar hij had wel natuurlijk wel een
kater en zei letterlijk : ja ik moet dat U wel zeggen en U doet ermee wat U wilt. Ik hoorde dat hij een geste van mijn kant verwacht maar ik heb hier geen goed gevoel bij want ik vroeg : waarom heeft U mij niet direct gebeld? Antwoord : ik wist dat U nog ging bellen zoals afgesproken. Sorry maar ik vind dit excuus absoluut absurd. Ik zei toen tegen hem : weet U wat .......u geeft mij mijn geld terug en wij annuleren de hele bestelling en ik zal ergens anders gaan kopen maar dat wilde hij ook niet. Ik zei dat ik juridisch advies zou inwinnen en hem iets zou laten weten en heb reeds te horen gekregen dat ik het recht aan mijn kant heb maar de bestelling zou geleverd moeten worden zoals op verkoopovereenkomst. Heeft ooit iemand zo'n ervaring meegemaakt en wat te doen. Ik heb hier geen goed gevoel over want aankoop is toch voor een heel serieus bedrag en ervaringen van eerdere kopers op website uiteenlopend maar hun stijl van meubels sprak mij aan. Dank je wel voor de tips.