Goedeavond allen,
Graag had ik wat informatie gehad over het "mogelijks" annuleren van de aankoop van een tweedehandswagen.
Verleden zaterdag ben ik naar een firma gegaan die handelt in jonge tweedehandswagens van allerlei soorten merken.
Aangezien ik een mooie wagen heb zien staan heb ik te kennen gegeven dat ik deze mischien wou kopen.
De verkoper vertelde me dat deze in een verstiging in Brugge staat en dat hij deze eventueel wou laten overkomen ter bezichtiging, maar dat hiervoor een bestelbon moet getekend worden.
Ik heb hem gezeg dat ik de wagen wel interessant vind, maar dat ik natuurlijk geen wagen koop zonder hem gezien te hebben.
De verkoper bevestigde dat hij dit normaal vond dus hebben we de bestelbon opgemaakt en erop geschreven "op voorwaarde van visuele controle en bevestiging door koper'.
Aanstaande vrijdag in de late namiddag komt de wagen toe. Nu zie ik dat de wagen op de website al als verkocht staat aangeduid en vraag ik me af dat als de wagen geleverd wordt en ik de wagen niet goed vindt of het vermelden van "na visuele inspectie en bevestiging door koper" wel voldoende is om te kunnen afzien van de aankoop?
Alvast bedankt voor jullie toelichting!