#20 , 04 aug 2016 12:40
Hallo,
Die zwendel blijft maar steeds doorgaan. Nu om het verhaal kort te maken. Ik heb al hun e-mails genegeerd maar nu zijn ze overgegaan met mij thuis te bestoken gezien zij ook mijn privé gegevens hebben. Ik krijg hier een laatste aanmaning: ik moet wel zeggen iemand die geen juridische kennis heeft kan dit als intimiderend beschouwen. Zou ik hier op ingaan met aangetekend schrijven of even zo laten ?
Er is al een pv opgemaakt.
De integrale brief
"aankondiging dagvaarding
voorwerk tenaanzien van uitbrengen dagvaarding op bovenstaand adres voorts de vordering wordt geëffectueerd middels beslaglegging op roerende en onroerende zaken.
Geachte, "
Ten verzoeke van opisopdeal.nl zaakdoende en wonende te almere, te dezer zake woonplaats kiezende te xxx, gemeente, rotterdam op het centraal invorderingsbureau, van welk kantoor door eiser tot gemachtigde wordt gesteld en als zodanig zal optreden.
Voorts is de betrokkende aangezegd dat enig bezwaar tegen de vordering voorafgaand aan een een terechtzitting met redenen omkleed schriftelijk kenbaar moet worden gemaakt. Daar betrokkene niet uiterlijk de op de voormelde vervaldata heeft geantwoord of om uitstel heeft verzocht en de voorsgschreven termijnen en formaliteiten in acht zijn genomen, zal de kantonrechter de eis bij verstek toekennen tenzij deze hem onrechtmatig of ongegrond voorkomt. aangezien betrokkenen met de voldoening van deze factuur ingebreke is gebleven, zodat de eisers belang heeft om betrokkenen thans in rechte te betrekken, is eisers krachtens de op voormelde overeenkomst van toepassing zijnde en daarmee sinds totstandkoming en onverbrekelijk deel vormende voorwaarden gerechtigd rente en incassokosten te vorderen van betrokkenen. nu betrokkene ondanks herhaaldelijke aanmaning van betrokkenen in gemaakte proceskosten vorderen.
Mitsdien zal bij vonnis, uitvoerbaar bij voorraad, betrokkene worden veroordeeld om aan eiser tegen bewijs van kwijting te betalen de ter zake voorschreven verschuldigd som, inclusief de bedongen buitengerechtelijke kosten, van 55,02 euro vermeerderd met een bedrag aan salaris voor de gemachtigde van eisers daaronder begrepen, een en ander een bedrag ad 25.000 euro niet te te boven gaat.
Gevolgd door betekening der tittel door onze daartoe bevoegde gerechtsdeurwaarder en beslag op uw roerende en of onroerende goederen en op uw bankrekening tot gevolg hebbende. Daarnaast zal u door ons negatief worden geregistreerd, waardoor u in de toekomst voor de aanschaf van bepaalde aankomen, leningen en of hypotheekvoorzieningen wordt uitgesloten.