De deur is van een bepaald merkt, niet? Ik zou het merk zelf aanschrijven met uw verhaal. Zij kunnen dit soort situaties missen als kiespijn. Als zij een beetje commerciëel ingesteld zijn, zou je via hen misschien nog iets kunnen bekomen.
Ik ken een verhaal van iemand die een vrij duur alleenstaand bad en bijhorende badkamermeubels van één bepaald merk had laten installeren door een verdeler, jammer genoeg ook met veel prutswerk, en beschadiging van een aantal meubel-onderdelen. Hij heeft contact opgenomen met het merk van de meubelen, en foto's opgestuurd (de beschadigingen waren wel nog van een ergere categorie dan wat jij hebt getoond), en die firma heeft een eigen installateur gestuurd om beschadigde meubelstukken te vervangen en een aantal dingen terug af te breken en deftig te doen (kraan voor het bad stond bijvoorbeeld niet symmetrisch tov het bad, dat soort dingen). Alles was daarna perfect in orde. Heeft hem geen euro gekost. Wat er met de originele installateur gebeurd is, weten we niet, maar ik kan me niet voorstellen dat het merk geen contact met hen opgenomen heeft om "één en ander uit te klaren".
Uiteraard is een deurtje van een badkamerkast véél makkelijker te vervangen dan een voordeur, maar ik wil maar zeggen dat je die optie eventueel ook kan proberen...