Echter het is steeds behelpen met....
een ander toetsenbord bestellen, los van deze compuer is ook geen opossing, want:
Wat ik nu heb gedaan is alle info die hier op het forum staat doorgespeeld aan de directeur van school. Aan hem nu om de juiste actie te ondernemen.-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: nl_latitude_support [mailto:[email protected]]
Verzonden: woensdag 28 december 2005 5:02
Aan: XXXX XXX
Onderwerp: RE: transfer of ownership (KMM1609952I57L0KM)
Geachte heer XXX,
Ik zou u graag snel verder willen helpen.
Echter houden onze algemene voorwaarden dat tegen.
Mocht het bedrijf waar u de notebook heeft aangeschaft niet mee werken dan kunt u daarvan altijd nog aangifte doen bij de politie.
Dit gezien u dan een gerede twijfel kunt hebben aan de eerlijkheid.
Iedere eigenaar van een systeem van Dell dat aangeschaft is bij Dell is er van op de hoogte dat bij het verkopen daarvan gegevens meegegeven dienen te worden om het systeem en de service over te dragen.
Bij deze alsnog een keer de link (nu juist): http://www1.us.dell.com/content/topics/ ... l=en&s=dhs
Nadat deze is ingevuld en is geaccepteerd (U krijgt hierover een bevestiging), kunnen wij u verder helpen.
Met vriendelijke groet,
Johan_Bakker
Dell Technical Support
Telefoonnummer servicedesk Belgie: 02-4819288
Faxnummer servicedesk Belgie: 02-4819299
Openingstijden servicedesk: Maandag tot en met Vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur.
Website: www.dell.be
Uw mening over de service die Dell verleent, vinden wij zeer belangrijk. U kunt daarom per e-mail een klanttevredenheidsonderzoek ontvangen. Dit onderzoek zal gericht zijn op de aan u verleende e-mail support. Wij zullen uw antwoorden gebruiken om onze service nog meer aan uw wensen aan te passen.
Original Message Follows:
------------------------
Geachte,
Helaas kan ik op deze site geen enkel document vinden voor een "change
of ownership".
Ondertussen heb ik het verkoopspunt gevonden, Ecubel (www.ecubel.be), en
is een firma gespecialiseerd in tweedehands informatica materiaal. Daar
heeft de basis school de laptops aangekocht.
Deze firma beweert dat ze de oorspronkelijke eigenaar niet wensen door
te geven, deze uitleg wordt door hen gesteund op hun privacy beleid.
Ik heb hen per mail gecontacteerd dat dit niet de geldende procedure is
van Dell. Iets waar ik totaal achter sta. Dit heeft, mijn inziens niets
te maken met privacy, enkel met dienst na verkoop.
Ik heb deze firma aangeraden om met jullie in contact te komen.
Wat ze waarschijnlijk niet zullen doen. Blijkbaar is hun verkoop
belangrijker dan service.
Wat de goede naam en faam van Dell uiteraard in het gedrang brengt.
Om die reden zou ik dan toch vragen om een manier te vinden om een
toetsenbord voor een dergelijke laptop in ons bezit te krijgen.
Alvast bedankt voor de medewerking.
Met vele groeten,
XXXX XXX
HEt ligt (nogmaals) buiten mijn handen.
Alvast bedankt, aan allen met raad.
Ik hou jullie op de hoogte. Al kan dat lang duren....