U hebt de auto gekocht ZONDER proefrit.
Een aantal van de gebreken zijn zo wie zo al geen verborgen gebreken.
Toen ik een testrit maakte stonden er te brede banden op de wagen , deze raakten achteraan de wielskassen , dus een hoge snelheid zat er niet in , vandaar ik niet gemerkt heb dat hij slecht schakelde
De uitlaat hing los, dat had de verkoper gezegd , dus ik dacht dat het gerammel van de uitlaat kwam ,,,, het was dus niet alleen van de uitlaat , maar ook van de afwezigheid van de rubbers van de stabilisatorstang en van de te grote speling op de cardanas
Dat de spiegels niet meer elektrisch werken ,,, zo'n kleine gebreken storen niet echt
Maar die verborgen gebreken die ervoor zorgen dat het een gevaar op de baan worden ,,, dat is toch wel te grof , vind ik
Na de aankoop heb ik de wagen naar een garage gebracht voor een algemeen onderhoud ,,, daar zijn al enkele gebreken tevoorschijn gekomen wat me ertoe heeft aangezet om een diagnose te laten stellen bij de VAB
Daar viel de knalpot eraf en zijn er nog enkele serieuze gebreken gevonden ,,, het verslag zegt wel genoeg
De staat van de wagen laat niet toe om een testrit te maken
Het betreft een Jaguar xj6 van 1983 ,,, kostprijs. 6500 euro
Ik heb kontakt met de garagist gehad om mijn beklag te doen ,,,, hij ging me terug bellen ,,, maar nooit iets van gehoord natuurlijk