Hallo,
Een aantal maanden geleden (eind januari 2013) kreeg ik mijn scooter die ik besteld had met Unigro. Deze scooter betaal ik netjes per maand af, ik heb er uiteindelijk maar 1 keertje mee gereden om hem te proberen. Door een zeer lang verhuis (lang verhaal), heb ik de scooter een tijdje niet gebruikt. Nu begin augustus eindelijk verhuisd maar nu probleem met de scooter hij start niet meer.
Ik naar Unigro gebeld (woensdag 14 augustus), uitgelegd, geen probleem, we bellen een technieker want u valt nog onder garantie. Ok. Dinsdag 20 augustus teruggebeld naar Unigro omdat ik nog steeds niet gebeld ben door de technieker. Hun antwoord: Wij hebben de technieker gebeld vrijdag en die zal u wel terugbellen, u moet geduld hebben. Vrijdag 23 augustus nog steeds geen nieuws van een technieker. Ik teruggebeld naar Unigro, hebben weer een mailtje gestuurd naar dienst naverkoop.
Ok... ondertussen zit ik hier met een kapotte scooter (waarschijnlijk accu kapot), er staat maar 6 km op de teller en ik kan er geen gebruik van maken om naar mijn werk te gaan en nog steeds geen nieuws van een technieker. Ik begin het hier wel lichtjes op mijn zenuwen te krijgen, heb al vaak dingen besteld bij Unigro nooit een probleem gehad, maar voor mij kan het niet door de beugel dat ik 1 week moet wachten alvorens gecontacteerd te worden door een technieker.
Nu mijn vraag? Wat moet ik doen?
Groetjes, Auroratje