Problemen met Unigro en dienst naverkoopf

Auroratje
Topic Starter

Problemen met Unigro en dienst naverkoopf

#1 , 24 aug 2013 07:37

Hallo,

Een aantal maanden geleden (eind januari 2013) kreeg ik mijn scooter die ik besteld had met Unigro. Deze scooter betaal ik netjes per maand af, ik heb er uiteindelijk maar 1 keertje mee gereden om hem te proberen. Door een zeer lang verhuis (lang verhaal), heb ik de scooter een tijdje niet gebruikt. Nu begin augustus eindelijk verhuisd maar nu probleem met de scooter hij start niet meer.

Ik naar Unigro gebeld (woensdag 14 augustus), uitgelegd, geen probleem, we bellen een technieker want u valt nog onder garantie. Ok. Dinsdag 20 augustus teruggebeld naar Unigro omdat ik nog steeds niet gebeld ben door de technieker. Hun antwoord: Wij hebben de technieker gebeld vrijdag en die zal u wel terugbellen, u moet geduld hebben. Vrijdag 23 augustus nog steeds geen nieuws van een technieker. Ik teruggebeld naar Unigro, hebben weer een mailtje gestuurd naar dienst naverkoop.

Ok... ondertussen zit ik hier met een kapotte scooter (waarschijnlijk accu kapot), er staat maar 6 km op de teller en ik kan er geen gebruik van maken om naar mijn werk te gaan en nog steeds geen nieuws van een technieker. Ik begin het hier wel lichtjes op mijn zenuwen te krijgen, heb al vaak dingen besteld bij Unigro nooit een probleem gehad, maar voor mij kan het niet door de beugel dat ik 1 week moet wachten alvorens gecontacteerd te worden door een technieker.

Nu mijn vraag? Wat moet ik doen?

Groetjes, Auroratje

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
puttemanp

#2 , 24 aug 2013 08:07

14 augustus vastgesteld
15 augustus feestdag
16 augustus wellicht brugdag voor technische dienst
17-18 augustus weekend
19 augustus terug aan't werk, mails en voicemails doorlopen
20 augustus verdelen over de beschikbare techniekers

23 augustus je vindt dat het niet snel genoeg gaat...

Kortom, er zijn omstandigheden waardoor het af en toe eens wat langer kan duren...

Valt nog steeds perfect binnen de 'aanvaardbare termijn'. Wil je sneller geholpen worden, koop dan voortaan bij de lokale winkel. Je betaalt dan misschien wat meer (hoewel...?) maar kan er gewoon heen met de defecte scooter (of ze komen snel thuis even kijken wat er aan de hand is, wellicht al met een nieuwe batterij dank zij de symptomen die je opsomt).

P.

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”