gps - Het Laatste Nieuws

Olé ola
Topic Starter

gps - Het Laatste Nieuws

#1 , 05 dec 2007 22:30

Een tijdje geleden was er een actie van het Laatste Nieuws. Als je een jaarabonnement nam, kreeg je er een gps gratis bij.
Ik ben daarop ingegaan.
Het laatste nieuw weigert echter om mij die gps te geven: er liep al een abonnement op mijn adres.
Allereerst: dat was op naam van mijn man, die nu niet langer bij mij woont.
Ten tweede: toen hun actie liep, stond nergens vermeld dat het alleen voor nieuwe klanten was. Echt nergens.

Mijn vraag: heeft HLN het recht om mij die gps te ontzeggen?
Volgens mij niet. Want eigenlijk ben ik een nieuwe klant, ik heb nog nooit een abonnement op mijn naam op een krant gehad.
En ook al ben ik volgens hen dan geen nieuwe klant, het stond nergens vermeld dat het enkel voor nieuwe klanten was.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 06 dec 2007 10:03

Ten tweede: toen hun actie liep, stond nergens vermeld dat het alleen voor nieuwe klanten was. Echt nergens.
Toch wel! Het stond duidelijk vermeld dat het een actie was voor de eerste 500 NIEUWE abonnees. Het staat eveneens zo vermeld op de factuur.
Je hebt de kleine lettertjes niet, of op zijn minst onvoldoende, gelezen.

Olé ola
Topic Starter

#3 , 06 dec 2007 12:02

Waar stond dat dan?
Ik heb op hun website echt alleen zien staan: neem nu een jaarabonnement en krijg er een gratis gps bij. (een factuur heb ik nooit gekregen)

Maar, zelfs als het er stond, ik bèn toch een nieuwe abonnee? Ik heb nog nooit een abonnement gehad. Het abonnement stond (staat) op naam van mijn man.

Bedankt voor je antwoord.

Reclame

Lex

#4 , 06 dec 2007 15:07

Beste,

Ik ben zelf ook ingegaan op dit voorstel. Ik kan u met 100% zekerheid zeggen dat er, 'helemaal onderaan het scherm', stond, en ik citeer; deze aanbieding geldt niet voor de bestaande abonnees.

De rest van uw verhaal valt niet te verifiëren, ik ga er dan ook geen uitspraak over doen.

Wendt U tot abo-dienst van het HLN voor meer info.

http://persgroep.helpsyou.be/direct.aspx?N=595&ug=7

suc6.

Olé ola
Topic Starter

#5 , 06 dec 2007 15:08

Ok, bedankt!

Terug naar “Consumenten Koop”