Beste,
Hallo,
Ik ben een student die samen met 3 andere studenten een aantal maanden geleden onze vliegtuigtickets heeft geboekt via SN Brussels.
Wij hadden onze tickets (heen en terug) geboekt naar en vanuit Newcastle omdat wij hier onze stage lopen. De tickets zijn besteld onder ESN(Erasmus Student Network) http://www.esn.org/brusselsairlines
Het voordeel was dat we dan 1 extra bagage mochten meenemen via ESN.
Beide vluchten waren normaal een directe vlucht van Brussel - Newcastle en omgekeerd.
Binnen enkele weken dienen wij terug te keren naar België (stage eindigt) en kregen wij te horen van SN Brussels dat er geen directe vlucht meer bestaat vanuit Newcastle naar Brussel of omgekeerd.
Zij hebben enkele voorstellen gedaan zoals een refund (100 euro, omdat de totale prijs van elke ticket 200 was) of ons vanuit een ander luchthaven laten vertrekken die wel rechtstreeks naar België vliegt (Manchester/Edinburgh). Wel lieten zij ons weten dat zij niet verantwoordelijk zijn voor het vervoer van Newcastle naar een ander luchthaven.
Nu dienen wij zelf ons vervoer te betalen vanuit Newcastle naar een andere luchthaven.
Ik vind dit persoonlijk onverantwoord van Brussels Airlines omdat een vriend van ons net hetzelfde probleem had maar voor hem was het mogelijk om hem te laten vliegen via een tussenstop met enige verschil dat hij geen ESN ticket heeft.
Kan iemand mij vertellen of dit zomaar kan?