Niets besteld, wel geleverd EN is al betaald door xxx....

WVR
Topic Starter

Niets besteld, wel geleverd EN is al betaald door xxx....

#1 , 03 nov 2007 11:17

Hello,

Zeer vreemd hier. Ik heb een pakje gekregen met factuur op mijn firma dat reeds voldaan is volgens de documenten maar wij hebben niets besteld en niets betaald.

Ergens heeft de online verkoopdienst dus iemand z'n betaling gekoppeld aan mijn account en mij hun bestelling bezorgt. Er is echter niets terug te vinden wie die factuur dan wel betaald heeft. Ze gaan het verder onderzoeken bij de firma. Maar wat als ze het niet kunnen terug vinden?

Hebben ze dan het recht om dat terug te eissen? Waarschijnlijk zullen vele zeggen: "houden die handel en zwijgen tot de firma reageert" maar wsch zit er nu iemand op z'n betaalde bestelling te wachten...

En ik zou niet graag de factuur achteraf betalen..

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
master in law

#2 , 07 nov 2007 18:37

Als er in de documenten staat dat de factuur reeds voldaan is zie ik geen reden waarom u zich zorgen hoeft te maken over het feit dat u de factuur achteraf zou moeten betalen.
damihi factum dabo tibi ius

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”