In maart kocht ik een okkazie wagen bij een erkende garage.
Ik had hierbij 1 jaar garantie.
Op 12 juli kreeg ik panne door distributieriem.
Tot op heden heb ik nog steeds mijn wagen niet terug.
Telkens als ik bel, zijn ze er nog niet mee klaar of weten ze het niet. Ondertussen heb ik al kunnen bedingen dat ik hierdoor wel een gratis vervangwagen ter beschikking kreeg.
Ik kreeg een auto met keuring op tot 20 aug.
Aangezien mijn wagen nog steeds niet klaar is en de garage volgende week verlof heeft tot 20 aug. belde ik hen terug op.
Blijkbaar zouden er aan mijn auto vele meer stukken zijn dan voorzien en mag ik morgen vervangwagen gaan ruilen voor andere.
Nu zit ik er beetje mee.
Stel dat ik hierna alleen maar een probleemwagen terugkrijg.
Kan ik hier iets aan doen.
Eisen dat mijn garantie verlengt word of een soort van compensatie vragen?
Ik moet per slot van rekening mijn auto al missen van 12 juli, door een distributieriem die versleten was en die ze op voorhand, voor verkoop kunnen wissellen hadden.