Dell: wie doet mee met een rechtszaak?

jandewilde
Topic Starter

Dell: wie doet mee met een rechtszaak?

#1 , 22 aug 2007 08:55

Hallo allemaal!

Ik heb een PC gekocht bij Dell (in januari), mijn schermkaart is stuk gegaan (die werd vervangen) en dan mijn RAID controller. Bij dat laatste probleem wil men niet meer helpen. Ook de gratis Vista upgrade heeft men niet gegeven. Ondertussen begint de computer lawaai te maken (resonantie), wat enkel kan opgelost worden door schuimrubber onder de PC te steken.

Omdat ik echt niet tevreden ben en mijn bij de klantendienst (is die er wel) niet thuis geeft, ben ik van plan om Dell voor de rechtbank te brengen. Mensen die zich geroepen voelen om voor een klein bedrag mee te doen omdat zij ook problemen hebben met hun Dell computer, kunnen zich aansluiten.

Mail me op [email protected]

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sniper

#2 , 22 aug 2007 13:00

zou je niet eerst via ??n of andere ombudsman gaan

het gerecht heeft al genoeg achterstand
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

mapleleiah

#3 , 22 aug 2007 18:03

Ik zou inderdaad beginnen met een aangetekende brief aan Dell ... desnoods meerdere.

Daarna ken je eventueel eens naar de economische inspectie. Niet dat die veel macht hebben, maar ze blijken een aantal bedrijven toch te kunnen uit hun kot lokken.

Het kan natuurlijk zijn dat je dat al allemaal gedaan hebt ...

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Reclame

Terug naar “Consumenten Koop”