Grootschalige internationale internetfraude gezichtscrèmes

Leentjev01

Re: Grootschalige internationale internetfraude gezichtscrèm

#16 , 22 mei 2012 23:43

Artesia
Inderdaad... ik plaatste ook nergens een handtekening. Atos zal dit toch moeten rechtzetten vrees ik. Trouwens... van relift vind ik nergens nog iets, geen site, geen e-mailadres... niets!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Leentjev01

#17 , 28 mei 2012 11:54

Het bedrag is van mijn rekening gehaald... :(

Artesia

#18 , 28 mei 2012 12:15

Ik heb de toezegging gekregen dat ze het totale bedrag gaan tegenboeken maar ik zal het eest wel moeten betalen vrees ik.
Alhoewel.....ik bel morgen naar mijn bank en vraag hen om contact op te nemen met Atos.
Ik heb de mail van relift waarin ze de tegenboeking bevestigen, zodus.

Reclame

Artesia

#19 , 28 mei 2012 12:18

Artesia
Inderdaad... ik plaatste ook nergens een handtekening. Atos zal dit toch moeten rechtzetten vrees ik. Trouwens... van relift vind ik nergens nog iets, geen site, geen e-mailadres... niets!

Ik stuurde je een PB

Leentjev01

#20 , 28 mei 2012 12:23

Artesia
Kan je mij de gegevens van Refill bezorgen a.u.b.?
Dankjewel!

Artesia

#21 , 29 mei 2012 08:45

Ondertussen werden de bedragen die van mijn rekening werden gehaald door relift teruggeboekt!
De aanhouder wint!
Ik ben dan ook een doordrammer :)

jacmar

#22 , 08 jun 2012 16:59

artesia,
ook ik ben opgelicht, bestelling gedaan van één potje (gratis mits verzendingskosten) intussen is er al 2x 100,17€ afgetrokken.
er is een klachtbrief naar Atos gestuurd, en mijn bankkkaart is geblokkeerd
kunt u mij de nodige tips geven hoe ik mijn geld kan terug krijgen.

anneke1

#23 , 08 jun 2012 21:13

Ook ik ben opgelicht.
Bestelling gedaan van 2 potjes met verzendingskosten 2 * 2.98€. Krijg vandaag mijn VISA rekening in de bus en wat blijkt? Er werd een bedrag van 78.96€ en 71.08€ afgetrokken.
Heb mijn kaart onmiddellijk geblokkeerd. Morgenvroeg sta ik als eerste aan de bank en hoop dat ik mijn geld kan terugkrijgen.

Leentjev01

#24 , 10 jun 2012 23:38

Ik word nog steeds van het kastje naar de muur gestuurd. OP de bank zeggen ze dat ik ervoor ben verzekerd, van Atos krijg ik diezelfde dag een schrijven waarin staat dat ik niets terug krijg. Dikke 366 euro ben ik kwijt en op mijn mails wordt er bij de fraude-firma niet gereageerd. Ik weet verder echt niet meer wat te doen... Pfff... :?

willby

#25 , 11 jun 2012 17:10

Gebriuk een debit kaart dan heb je later geen problemen en krijg je gelijk een bevestiging van je betaling, en enkel hetgeen je moet betalen. Dan kunnen ze achteraf ook geen geld mee van je rekening halen. Ik koop ook regelmatig dingen online , maar telkens met debit en geen kredit. Als het dan niet gaat om dit zo te betalen zit er een addertje onder zoals bovenstaande .

Fore

#26 , 11 jun 2012 17:13

of paypal
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Artesia

#27 , 14 jun 2012 17:25

artesia,
ook ik ben opgelicht, bestelling gedaan van één potje (gratis mits verzendingskosten) intussen is er al 2x 100,17€ afgetrokken.
er is een klachtbrief naar Atos gestuurd, en mijn bankkkaart is geblokkeerd
kunt u mij de nodige tips geven hoe ik mijn geld kan terug krijgen.

Atos doet niets in deze zaak!
Ze zeggen fijntjes dat je met de handelaar overeen moet komen en dat is het!
Ik heb een levendige correspondentie gevoerd met relift en mijn slag thuis gehaald.
Eerst wilden ze 'onderhandelen' maar ik heb hen gemeld dat er niets te onderhandelen viel en ik heb mijn 368€ terug geeist......en gekregen want het is gewoon afgeboekt op mijn Visa staat.

Artesia

#28 , 14 jun 2012 17:26

Ik word nog steeds van het kastje naar de muur gestuurd. OP de bank zeggen ze dat ik ervoor ben verzekerd, van Atos krijg ik diezelfde dag een schrijven waarin staat dat ik niets terug krijg. Dikke 366 euro ben ik kwijt en op mijn mails wordt er bij de fraude-firma niet gereageerd. Ik weet verder echt niet meer wat te doen... Pfff... :?

Ben je lid van Test-aankoop?
Misschien kunnen zij iets voor je betekenen??
Krijg je geen antwoord meer op je mails die je aan relift zendt?

Leentjev01

#29 , 14 jun 2012 23:11

Nee, ik krijg geen antwoord op mails die ik stuur... Erger nog, volgens mij bestaat de mailbox niet meer of zit hij vol en lezen ze niets meer. Momenteel onderhandel ik met MasterCard daar zij een verzekering hebben voor pakjes die betaald zijn maar niet toekomen. Dit is bij mij trouwens ook het geval, ik kreeg zelfs de producten niet geleverd. Al moet ik toegeven dat ook die correspondentie stroef verloopt. IK wacht nu ongeduldig af!

Terug naar “Consumenten Koop”