Betaalterminal Problemen

winkelcentrum

Re: Betaalterminal Problemen

#16 , 23 feb 2011 11:26

Lees ook de andere topic over terminals !

OPROEP !

Willen alle mensen die problemen hebben of gehad hebben met 1 betreffende terminalleverancier (naam kan niet genoemd worden op een vrij forum) mij contacteren.

Ik denk als we allen elkaar de informatie doorsturen dat onze zaak kracht kan krijgen.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#17 , 23 feb 2011 12:27

Wat betreft de bewijskracht van uw opgenomen telefoongesprekken. U kan deze reeds een heel stuk sterker maken door samen met de opnames een document van uw telecomprovider te voorzien met daarop de data, uren en duurtijd van de communicaties die u heeft gehad.

Er zijn ook andere fora waarop de problemen met dit bedrijf uitgebreid worden besproken. Misschien dat een bijkomende oproep ginds en u informeren bij UNIZO een uitgebreide hoeveelheid namen kan opleveren?

winkelcentrum

#18 , 24 dec 2011 10:25

http://www.unizo.be/geldenbelastingen/v ... id=4798154" onclick="window.open(this.href);return false;

Kies voor een firma die het charter ondetekende, zie ook het gelijklopende onderwerp.

Reclame

winkelcentrum

#19 , 25 jan 2012 21:01

En ze blijven het maar doen, vandaag weer een bericht gehad.

Gaat over dezelfde firma, klant vraagt een terminal, zou binnen de maand geleverd worden, pas na 3 maand komt een technieker langs, het werkt niet, neemt de terminal terug mee, klant krijgt een annullatiefactuur te betalen 605 euro!

Klant belt en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Ze doen maar verder.

Ik begrijp er niets van, dat deze firma maar blijft verder boeren.

Dus, nogmaals mensen, voor de zoveelste maal, ben je een handelaar en je wenst een betaalterminal aan te schaffen, pas op voor de cowboys en neem een firma die het charter van Unizo ondertekend heeft. Bij deze firma's kan je vrij weg na een jaar, bij andere firma's MOET je een opzegvergoeding betalen van 605 euro, zelfs indien je zaak zou sluiten na bvb 1 jaar dat je de terminal dus niet meer nodig hebt.

Een verwittigd man is er twee waard.

(de naam van deze firma kan hier niet genoemd worden omwille van juridische redenen)

winkelcentrum

#20 , 11 apr 2012 10:48

Ondertussen zijn we in het 2de kwartaal van 2012 en nog steeds krijg ik mails binnen van gedupeerden.

Het blijft zeer belangrijk om handelaars te verwittigen dat ze goed moeten uitkijken met welke betaalterminalleverancier ze in zee gaan.

In Unizo zijn al uitvoerig stukken gepubliceerd over deze kwestie maar de naam van de firma zullen ze nooit noemen.

Ik wacht op de dag dat deze firma op het matje geroepen wordt.

Mag ik vragen aan alle gedupeerden uit het verleden en ook die nog komen, om masaal een klacht neer te leggen bij het ministerie van Economiche zakens.

Op dit moment zijn er discussies over de opzegvergoedingen van de electriciteitsmaatschappijen. Dit gaat dan over 50 euro! Echter de opzegvergoeding van de betaalterminalfirma waarover we het hebben bedraagd 500 euro ZONDER BTW = 605 euro.

Dit wil dus zeggen wanneer je als winkelier je zaak stopzet je deze terminal NIET kunt stopzetten. Je zit hoedanook aan je "boete" van 605 euro.

Dus beste mensen, het is zeer belangrijk dat deze firma gestopt word met dergelijke handelspraktijken. Pas ook op als ze een update komen doen van het toestel want zonder je het weet teken je een nieuwe overéénkomst voor 5 jaar.

Dank voor de aandacht.

Gesloten door JPV: 3x bumpen is voldoende, geen juridische vraag meer, maar oproep tot actie.

Terug naar “Consumenten Koop”