Weigering bankdomiciliering X

DolF83
Topic Starter
Berichten: 13

Weigering bankdomiciliering X

#1 , 27 dec 2011 13:32

Heb van X € 9 extra kosten gefactureerd gekregen omdat mijn domiciliering niet was doorgegaan.
Er was bij de bank een omschakeling naar een nieuw systeem waardoor mijn domicilieringen niet werden uitgevoerd.

Een week later had ik dit opgemerkt en zijn de betalingen alsnog uitgevoerd.

Is dit wettelijk dat ze zomaar zonder herinnering de eerste maal kosten doorrekenen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22771
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 27 dec 2011 15:30

Lees er de algemene voorwaarden misschien eens op na. Kan veel helpen.

Fore
Berichten: 1298

#3 , 27 dec 2011 15:31

Wat zeggen de algemene voorwaarden van X?
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Reclame

ippa
Berichten: 174

#4 , 28 dec 2011 09:43

Je kan de bank verantwoordelijk stellen en vragen dat zij u de 9 € terugbetalen.

Terug naar “Consumenten Koop”